/
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد؛

ائمه جماعات نقش موثری در اطلاع‌رسانی برای مدیریت بهینه مصرف گاز دارند

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با حجت السلام والمسلمین قاسمی، رئیس ستاد اقامه نماز استان، بر نقش ائمه جماعات در افزایش اطلاع رسانی و آموزش فرهنگ مصرف بهینه گاز تاکید کرد.
کد خبر : ۵۱۳۹۴

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ ریحان بهادر با بیان این مطلب، اظهار کرد: روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه به عنوان شخصیت‌های تاثیر گذار در بین مردم با سخنرانی های خود در مساجد، هیات‌ها و تریبون‌های مختلف و بازدید از مساجد، حسینیه ها، امامزاده ها و سایر اماکن مرتبط می‌توانند مفاهیم مدیریت مصرف گاز را به مردم انتقال دهند.

وی، مدیریت مصرف را با توجه به شرایط کنونی و برودت هوای بی سابقه در کشور ضروری دانست و گفت: انتقال مفاهیم مدیریت مصرف و مصادیق اسراف و صرفه جویی با استفاده از آیات، روایات و احادیث، یکی از شیوه های کاربردی در آگاه سازی مردم است و ما در صنعت گاز استان، نیازمند اطلاع رسانی و آموزش به کمک ائمه جماعات و رهبران فکری جامعه هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: آنچه به عنوان افزایش تعرفه گاز مطرح شده مربوط به افزایش گازبهای کسانی است که رعایت الگوی مصرف را ندارند و مشترکین محترم در صورت رعایت مصرف و قرار گرفتن در پلکان یک تا سه مصرف که اعداد قابل ملاحظه ای برای تامین رفاه می باشد، شامل هیچ گونه افزایش قیمت نخواهند شد.

بهادر در پایان، با تاکید برضرورت تغییر نگرش و فرهنگ رایج مصرف گرایی در جامعه و ترغیب مردم به رعایت اصول صحیح مصرف انرژی، گفت: برنامه پایش دمای ادارات و سازمان‌ها از اوایل آذرماه سال جاری آغاز شده و با ممیزی پایش دمای مساجد و حسینیه‌ها انتظار بر این است که ائمه جماعات و هیئت امنای اماکن مذهبی با رعایت دمای آسایش (۱۸ الی ۲۱ درجه)، مبلغ و مروج فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در جامعه باشند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر