/
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

تأکید استاندار سمنان بر تعامل دستگاه‌ها با شرکت گاز به منظور تسریع در روند طرح‌ها

استاندار سمنان بر تعامل و همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با شرکت گاز به منظور تسریع در روند اجرا و برطرف کردن موانع و مشکلات طرح‌های گازرسانی تأکید کرد.
کد خبر : ۵۱۵۳۲

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیدجواد حقیقت حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در بازدیدی که به همراه سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان از طرح‌های محور چاشم و خطیرکوه انجام گرفت، گفت: از لحاظ اعتباری و اجرایی این پروژه اهمیت بسیار بالایی دارد و به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه از طرح‌های مهم شرکت گاز استان سمنان تلقی می شود که به یاری خدا تا پایان سال آینده به اتمام می رسد.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی گازرسانی به 12 روستای محور چاشم و خطیرکوه (از توابع شهرستان مهدیشهر) در بهمن ماه سال 1400 آغاز شده، گفت: هم اکنون پس از گذشت 11 ماه، اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای محور چاشم (در فاز اول) 62 درصد پیشرفت داشته و بیش از 41 کیلومتر تاکنون لوله گذاری صورت گرفته است.

استاندار سمنان نیز در ادامه با بیان اینکه باید به روستاها به عنوان یک راهبرد اساسی نگریست، گفت: توجه به روستاها و رسیدگی به مسائل و مشکلات روستاییان از دغدغه‌های مسئولان است که امیدواریم به صورت کامل اجرایی شود.‌

وی با بیان اینکه سرعت گازرسانی به روستاهای محور چاشم و خطیرکوه قابل قبول است، افزود: بزودی در فاز اول روستاهای چاشم، دشت سفید، گداربن، پشت طول، آرتد، هومند و چاهسر و در پی آن در فاز دوم عملیات گازرسانی، روستاهای پاقلعه، رودبار، لرد، مرگ سر و خطیر کوه از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

هاشمی ضمن درخواست تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با شرکت گاز به منظور تسریع در روند اجرا و برطرف کردن موانع و مشکلات پروژه گازرسانی به این مناطق، گفت: فرصت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی کم نظیر و نعمتی مغتنم است؛ از مسئولان ذیربط درخواست می شود تا ضمن پیگیری به موقع مطالبات و مشکلات مردم،  تمام تلاش خود را برای خدمتگزاری بیشتر به اهالی بکار بندند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به پیگیری های شورا و تعامل خوبی که اهالی این روستا دارند، در آینده ی نزدیک مشعل گاز در این روستا روشن و اهالی از نعمت گاز بهره مند می شوند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر