/
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
صنعت نفت؛

دومین همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت نفت آغاز به‌کار می‌کند

دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور امروز (دوشنبه، سوم بهمن‌ماه) با حضور دبیر شورای عالی کار، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران و مسئولان فعال در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌مدت سه روز آغاز به کار می‌کند.
کد خبر : ۵۱۵۷۵
نبض نفت-افشار فتح‌الهی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن حمایت از برگزاری دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و اشتغال گفت: برگزاری این رویداد زمینه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنعت نفت در مناطق آزاد و ویژه تجاری و اقتصادی را به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان فراهم می‌کند.

وی با اشاره به ارائه مشوق‌های سرمایه‌گذاری مانند معافیت‌های گمرکی، مالیاتی، صادراتی و... به سرمایه‌گذاران صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در منطقه آزاد قشم یادآور شد: هم‌زمان با برگزاری این رویداد، سازمان منطقه آزاد قشم آماده ارائه مشاوره‌های تخصصی به سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری مولد و با نرخ بازگشت سرمایه بالا در منطقه آزاد قشم است.

هم‌زمان با برگزاری دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به میزبانی منطقه آزاد «قشم»، بیش از ۱۰ کارگاه و نشست‌های تخصصی و همایش‌های مرتبط در حاشیه این رویداد بین‌المللی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات برگزاری این رویداد تخصصی صنعت نفت به نشانی www.ifeex.ir مراجعه کنند.

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر