/
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
در 9 ماهه امسال محقق شد:

پاسخگویی پست امداد مکانیزه گاز زنجان به بیش از 95 هزار و 550 تماس مشترکین

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: مرکز مکانیزه ۱۹۴ با خدمات شبانه روزی خود، در 9 ماهه 1401؛ پاسخگوی 95 هزار و 557 مشترک زنجانی بوده است.
کد خبر : ۵۱۷۲۶

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، رحیم سلیمانی نژاد با اشاره به اینکه با بکارگیری سامانه مکانیزه پست امداد و با یکپارچه سازی مدیریت امدادرسانی، خدمات گاز با کیفیت و حداقلِ زمان ممکن به همشهریان عرضه می شود: افزود: در 9 ماهه امسال؛ 95 هزار و 557 مشترک زنجانی با واحد پست امداد مکانیزه تماس تلفنی داشته اند.

وی با اعلام اینکه واحد پست امداد گاز زنجان به همراه 3 خودرو؛ درسه شیفت کاری به مشترکین زنجانی خدمات ارائه می‌کنند؛ ابراز کرد: با استفاده از این سامانه، بلافاصله پس از تماس مشترک با شماره ۱۹۴ مرکز امداد شرکت گاز استان زنجان، علاوه بر شماره تلفن تماس گیرنده، آدرس وی را نیز در مرکز امداد این شرکت ثبت و پس از آن خدمات امدادرسانی صورت می گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: خودروهای سیار امداد گاز زنجان در مناطق غرب، شرق و مرکز شهر مستقر بوده و با مجهز بودن به سامانه امداد مکانیزه؛ امکان شناسایی موقعیت حادثه بر اساس موقعیت مکانی خودرو ابلاغ و تمامی ارجاعات بی درنگ و بصورت اتوماتیک به تبلت های موجود در خودروها ارسال و در سریعترین زمان، امدادگر متخصص در تمام ساعات شبانه‌روز آماده دریافت پیام و ارائه خدمات به مشترکین است.

سلیمانی نژاد، تصریح کرد: بطور میانگین40 تا50 درصد تماس هایی که مردم با مرکز امداد  برقرار می کنند، پس از اعلام به خودروهای امدادی می بایست مجدداً از سوی امدادگران مرکز امداد، پیگیری  شود که با راه‌اندازی این سامانه تلفنی که امکان ضبط مکالمات نیز در آن تعبیه شده، خودروهای امدادی موظف به پیگیری آن شده و به این صورت حجم زیادی از ترافیک تماس‌های تلفنی مشترکین مدیریت و روند  امدادرسانی با سرعت و دقت بهتری صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پست امداد گاز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به درخواست های مردمی در زمان بروز اتفاق، حادثه و یا درخواست راهنمایی درخصوص بکارگیری گاز طبیعی است؛ اظهار کرد: بیشترین علّت تماس مشترکین گاز در نیمه نخست امسال؛ درخواست راهنمایی و مشاوره، اطلاع از قطعی گاز، نشتی گاز، استعلامات شهرداری وجمع آوری ادوات گازبوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: از تماس های گرفته شده با مرکز امداد این شرکت؛ 40 هزار  تماس غیر عملیاتی و 55 هزار و557 تماس؛ منجر به اعزام امداد خودرویی صورت گرفته است.

سلیمانی نژاد با اشاره به اینکه در فصول سرد سال، این تماس‌ها با رشد قابل ملاحظه‌ای همراه است که تمهیدات لازم از طرف گاز زنجان برای پاسخگوییِ مناسب و به هنگام و همچنین انجام اقدامات لازم صورت پذیرفته است؛ تصریح کرد: شفّافیّت و ارائه خدمات بهینه؛ دستاوردی است که با دریافت گزارش های لحظه ای از کارکرد شیفت ها، نفرات و همچنین اقلام مصرفی و ریزکارکرد خودروها در سامانه مکانیزه صورت می گیرد که این امر موجبات رضایتمندی هر چه بیشتر مشترکین را فراهم کرده است.

وی اعلام کرد: مشترکین گاز می‌توانند درصورت افت فشارگاز، قطعی و نشت گاز، انفجار، آتش سوزی، گازگرفتگی و یا داشتن هرگونه پرسش در تمام ساعات شبانه روز با سامانه گویا و مکانیزه ۱۹۴ و 1594 تماس بگیرند تا کارشناسان واحد امداد این شرکت در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و پاسخگوی مطالبات و رفع مشکل مربوطه باشند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر