/
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱

پاکسازی محیط پیرامونی پالایشگاه پارسیان در جهت ترويج فرهنگ صيانت از محيط زيست

کارکنان شرکت پالايش گاز پارسيان همزمان با هفته هواي پاک و ترويج فرهنگ صيانت از محيط زيست، در اقدامي نمادين مبادرت به پاکسازي محدوده اطراف جاده اتوبان منتهي به پالايشگاه کردند.
کد خبر : ۵۱۷۲۹

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومي شرکت ملی گاز ایران، علمدار بابايي مدير عامل شرکت پالايش گاز پارسيان طي سخناني، حفاظت از محيط زيست را يک وظيفه همگاني دانست و بیان کرد: جهت حفظ و نگهداشت محيط زيست بعنوان يک ميراث ارزشمند، فرهنگ‌سازي امری و ضروري است.

وي با تجليل از اين اقدام زيست محيطي خواستار همکاري تمامی کارکنان جهت حفاظت از محيط زيست شد و افزود: کليه پيشنهادات همکاران در راستاي حفاظت از محيط زيست مورد بررسي قرار خواهد گرفت و در صورت منتهي شدن به نتيجه مطلوب قطعاً عملياتي خواهد شد.

بابايي اظهار اميدواري کرد مراسم هاي گراميداشت هواي پاک همچون سالهاي گذشته بصورت مستمر ادامه يابد و همکاران مشارکت فعال داشته باشند.

شایان ذکر است شرکت پالايش گاز پارسيان در جهت فرهنگ سازي و ترويج حفاظت از محيط زيست، هر ساله برنامه‌هاي مختلفي را در سطح شرکت و منطقه برگزار مي‌کند که از جمله اقدامات در سال جاری می توان به برگزاري مسابقه نقاشي با موضوع هواي پاک در مدارس شهرستان مهر با همکاری اداره آموزش و پرورش و اداره محيط زيست شهرستان مهر اشاره کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر