/
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

سوخت ماشین‌آلات آواربرداری زلزله خوی در محل حادثه تأمین می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از توزیع بالغ بر 10 هزار لیتر نفتگاز سوخت ماشین‌آلات حاضر در محل وقوع زلزله شهرستان خوی خبر داد و گفت: از ساعات اولیه پس از وقوع زلزله تا‌کنون تمامی نیروهای ستادی و عملیاتی شرکت نفت ناحیه خوی درحالت آماده باش هستند و برای تأمین سوخت ماشین‌آلات آواربرداری و خدمات‌رسان در منطقه مستقر می‌باشند.
کد خبر : ۵۱۷۴۵

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد گفت: سوخت ماشین‌آلات فعال در مناطق زلزله ‌زده شهرستان خوی که عمدتا متعلق به شهرداری، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و سایر پیمانکاران عمرانی است، در محل روستاهای آسیب دیده تأمین و توزیع می‌شود.

وی افزود: برای تسریع در انجام عملیات سوختگیری تمامی ماشین آلات مستقر در محل، تعداد سه فروشندگی مواد نفتی که توسط شرکت نفت ناحیه خوی معرفی شده‌‌اند، به‌صورت شبانه‌روزی تأمین سوخت این ماشین‌آلات را بر‌عهده دارند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: روند توزیع سوخت در مناطق زلزله‌زده همچنان ادامه دارد و با وجود اینکه در فصل سرد سال قرار داریم، هیچ محدودیتی برای تأمین و توزیع در استان وجود ندارد، لذا هموطنان عزیز نگران تأمین سوخت خود نباشند، آنها می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به مراکز سوخت‌رسانی، سوخت مورد نیاز خود را تأمین کنند.

مجرد اظهار امیدواری کرد: با تلاش و یاری مضاعف تمامی ارگان‌های متولی بتوانیم، بار دیگر این اتفاق تلخ و ناگوار را مدیریت کنیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر