/
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
طی 9 ماهه سال جاری صورت گرفت:

نصب بیش از ۵ هزار علمک گاز در استان کرمانشاه

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ۵ هزار و ۲۰۹ علمک گاز در استان کرمانشاه نصب شده است.
کد خبر : ۵۱۷۶۵

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه در خصوص نصب انشعابات در سطح استان، بیان داشت: طی 9 ماهه سال جاری نصب ۵ هزار و ۲۰۹ علمک در سطح استان انجام شده که یک هزارو ۱۲۱ مورد آن در بخش شهری و ۴هزار و ۸۸ مورد دیگر در بخش روستایی بوده است.

وی افزود: این تعداد علمک زمینه جذب ۱۶هزار و ۱۳۰ مشترک در استان را فراهم کرده که ۱۰هزار و ۷۳۶ مشترک آن در شهرها و ۵ هزار و ۳۹۴ مشترک در روستاها است.

حسینی، اعلام کرد: از ابتدای شروع فرآیند گازرسانی در استان تا کنون، در مجموع ۲۸۹هزارو ۹۰۹ علمک نصب شده که سهم قسمت روستایی ۱۸۹ هزار و ۳۳۵علمک و سهم قسمت شهری ۱۰۰هزار و ۵۷۴ علمک بوده است.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه کار گازرسانی به تمام نقاط استان با حداکثر سرعت ممکن در جریان است، گفت: تمام تلاش ما در شرکت گاز استان تأمین پایدار گاز طبیعی برای مشترکین و ارائه خدمات مطلوب است.

حسینی گفت: با توجه به اینکه سرمای هوا همچنان تداوم دارد و مصرف گاز مشترکین بالا است، از مشترکین عزیز تقاضا داریم در مصرف گاز نهایت صرفه جویی را به عمل آورند و نکات مؤثر در کاهش مصرف را رعایت کنند.

لازم به ذکر است ۳۳ شهر و یک هزار و ۹۶۷ روستا در استان کرمانشاه از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر