/
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

سوخت‌رسانی مطلوب زمستانی در منطقه کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد در بازدید مناطق سخت‌گذر از آمادگی کامل برای تأمین سوخت زمستانی بخش‌های مختلف خبر داد.
کد خبر : ۵۱۷۷۶

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد در بازدید مناطق سخت‌گذر از آمادگی کامل برای تأمین سوخت زمستانی بخش‌های مختلف خبر داد.

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی با حضور در مناطق سخت‌گذر از نحوه سوخت‌رسانی، تلاش عاملان فروش،  کارکنان و ناوگان حمل و نقل شرکت بازدید و با مردم شریف روستاهای بخش زیلایی از توابع شهرستان مارگون دیدار و گفتگو کرد.

 

خشایی با اشاره به عملکرد مطلوب شرکت در تأمین و توزیع به موقع فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و نیازسنجی دقیق به عمل آمده، سوخت مورد نیاز استان به ویژه مناطق سخت‌گذر به حد کافی ذخیره‌سازی شده و این شرکت جهت سوخت‌رسانی زمستانی تا دورافتاده‌ترین و سخت‌گذرترین نقاط استان آمادگی کامل دارد و هیچ‌گونه نگرانی و کمبود سوختی وجود ندارد و تاکنون تقریبا هشت میلیون لیتر نفت سفید در استان توزیع که از این مقدار نزدیک به دو میلیون و 300 هزار لیتر در بخش زیلایی توزیع شده  است.

 

وی تصریح کرد: تأمین سوخت مورد نیاز استان کهگیلویه و بویراحمد تجلی همت و تلاش شبانه‌روزی مجموع خدوم شرکت اعم از مسئولین و کارکنان، جایگاه‌های عرضه سوخت، شرکت‌ها و رانندگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی و عاملان فروش در جهت انجام تکلیف شرعی و دینی و رضایت خداوند متعال و شهروندان شریف است و با توجه به بارش‌های سنگین برف، باران و سرمای شدید، همه کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان در حالت آماده باش برای سوخت‌رسانی مطلوب هستند.

 
مدیر منطقه کهگیلویه و بویر احمد گفت: با توجه به شرایط آب وهوایی و موقعیت جغرافیایی، تأمین و توزیع سوخت مناطق سخت‌گذر، مرزی و سردسیر استان از اولویت‌های اصلی فعالیت شرکت با شروع فصل سرما است و با تمهیدات و هماهنگی‌های انجام شده، سوخت مورد نیاز قبل از شروع بارندگی و بارش برف ارسال و ذخیره شده است و به شکر خدا در این خصوص هیچ گونه کمبود گزارش نشده است.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر