/
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
از سوی پالایش نفت لاوان صورت گرفت؛

آغاز تعميرات اساسي برای آماده سازی واحد های عملياتی

تعميرات اساسی برای آماده سازی واحد های عملياتی مورد نظر بمنظور ادامه كاركرد مستمر و شبانه روزی از سوی پالايش نفت لاوان آغاز شد.
کد خبر : ۵۱۸۱۹

به گزارش  نبض نفت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران عمليات اجرايی تعميرات اساسی واحد های تقطیر 1 و 2، تقطیر در خلاء، واحد گاز مایع و ایزومریزاسیون این شرکت با تکیه بر توان و دانش فنی متخصصان این پالایشگاه آغاز شد. 

 

بنابراین گزارش اجرای تعمیرات اساسی مطابق برنامه تدوین شده و بر اساس هماهنگی ها با شركت ملی پالايش و پخش فرآورده هاي نفتی و كسب مجوز های لازم براي يك بازه 30 روزه برنامه ريزی و از دهم بهمن ماه امسال آغاز شد. 

 

مهندس محجوب مدیر عملیات شركت پالايش نفت لاوان با اشاره به وجود تراکم و حجم فوق العاده سنگین کار و گستردگی واحدها، تصریح کرد: تمهيدات لازم و سازوكار مناسب با بهره گیری و استفاده از کلیه امکانات برای انجام تعمیرات اساسی برنامه ریزی و در نظر گرفته شده است تا با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای تعمیراتی و رعایت الزامات ایمنی، این مهم به یاری خداوند با موفقیت و بدون حادثه انجام پذیرد.و هدف اصلی از انجام اين تعميرات اساسی را آماده سازی واحد های عملياتی مورد نظر بمنظور ادامه كاركرد مستمر و شبانه روزی برای يك دوره فعالیت ديگر، توليد و تامين فرآورده های نفتی با كيفيت مناسب دانست.

 

 مدیر عملیات شرکت پالایش نفت لاوان با تاکید بر اهمیت و حساسیت در اجرای تعمیرات اساسی ، خاطر نشان کرد : به منظور اجرای این تعمیرات اساسی کلیه برنامه ریزی و فرایند اجرایی و تهیه کالا ، اجناس و دستگاههای مورد نیازبا تلاش های مجاهدانه همکاران اداره مدیریت بازرگانی تامین گردیده و براین اساس، ارزیابی و تعمیرات کامل بر روی کلیه سیستم های برقی و ابزار دقیق ، ظروف و برج ها، مبدل ها، فن های هوایی، کولرهای آبی خطوط لوله و کمپرسور، ایستگاههای کنترل برق و سیستم فلر صورت       می پذیرد.

 

در پایان مهندس محجوب بیان نمود کلیه کارها در دوشیفت بصورت شبانه روزی بمنظور حداکثر بهره گيری بهينه و مطلوب از اوقات شبانه روز و  بهره وری بيشترصورت می پذیرد و در اجرای اين تعميرات اساسی از خدمات 800 نفر نيروی پیمانکار خارج از شركت و 500 نفر از پرسنل شركت و در مجموع 1300 نفر نيروی اجرایی استفاده می شود.

برچسب ها:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر