/
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
با شعار"تحقق هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی"

كاركنان پالايشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبي سواحل نايبند را پاكسازي كردند

كاركنان پالايشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبي با شعار " تحقق هواي پاك، حقوق عامه، اراده ملي" سواحل زيباي نايبند از توابع شهرستان عسلويه را پاكسازي كردند.
کد خبر : ۵۱۸۲۹

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومي شركت ملی گاز ایران، حسین حمزوی مدیر پالايشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: برنامه پاکسازی ساحل به همت اداره منابع انسانی و اداره HSE پالایشگاه اول و با همکاری و مشارکت پایگاه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب(ع) و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عسلویه در محل پارک ملی دریایی نایبند برگزار شد.

وی، با اشاره به شعار "تحقق هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی" بيان كرد: اين برنامه با هدف نظارت بر حسن اجرای قوانین هوای پاک و تحقق « سیاست های کلی محیط زیست» ابلاغی از مقام معظم رهبری، و در راستای اشاعه فرهنگ، اخلاق محیط زیستی و اهتمام ویژه به مسئولیت های اجتماعی در سطح جامعه پياده سازي شده است.

حمزوی ادامه داد: كاركنان پرتلاش پالايشگاه اول همواره به منظور پایبندی به تعهدات زیست محیطی و ذی نفعان با تاکید بر آموزش عمومی در سطح جامعه و در راستای مسئولیت های اجتماعی پیرامون محیط زیست گام هاي موثري در سال جاري برداشته اند.

وي در ادامه تصريح كرد: تقویت روحیه نشاط، تندرستی و سلامت جسمی و روانی كاركنان، به منظور اشاعه ورزش، ارتقاء نشاط و همدلی بین متخصصان و كاركنان و ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و اهمیت برخورداری از هوای پاک از اولويت‌هاي نخست اين مجموعه است.

مدیر پالايشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه خاطرنشان کرد: واحد امور بهداشت، ايمني و محيط زيست این پالايشگاه در سايه همدلي و كارگروهي در جهت پياده سازي فرهنگ توجه به محيط زيست پيراموني اقدامات شايسته‌اي را انجام داده و اميد داريم بتوانيم نقش بسيار موثري در اين خصوص پياده کنیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر