/
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
قدردانی استاندار البرز؛

قدردانی استاندار البرز از اقدام‌ها و عملکردهای یکساله شرکت گاز این استان

استاندار البرز ضمن قدردانی از اقدام‌ها و عملکردهای یکساله شرکت گاز این استان گفت: شرکت گاز در این استان عملکرد فوق‌العاده خوب و مثبتی در یکسال گذشته داشته و با حجم پیشرفت پروژه‌ها قبل از سال ۱۴۰۲ البرز را استان سبز اعلام می‌کنیم.
کد خبر : ۵۱۸۹۱

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت گاز استان البرز، مجتبی عبداللهی در شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، شورای اطلاع‌رسانی و شورای فضای مجازی استان البرز که با حضور مشاور وزیر و رئیس روابط عمومی وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: شرکت گاز استان البرز در این روزها و یکسال گذشته عملکرد فوق‌العاده خوبی داشته که در نتیجه این اقدام‌ها نوید سبز شدن  استان را قبل از سال ۱۴۰۲ می‌دهم.

وی افزود: روستاهای سخت‌گذر در طالقان و محور کرج به چالوس و شهرستان ساوجبلاغ که هیچ روستانشینی تصور نمی‌کرد روزی گاز به آنجا کشیده شود علمک‌ها نصب و بخاری‌های آنها روشن شود که جای قدردانی و سپاس دارد.

استاندار البرز همچنین در بازدید از اتاق مانیتورینگ و مرکز دیسپچینگ شرکت گاز این استان که به همراه اعضای کمیته مدیرت بحران و انرژی صورت گرفت، با قدردانی از تلاش‌های کارکنان این مجموعه عنوان کرد: شرکت گاز استان البرز با تلاش‌های شبانه‌روزی و پیگیری‌هایی که انجام داد از قطع گاز مشترکان خانگی در این استان جلوگیری کرد.

عبداللهی با قدردانی از تلاش کارکنان شرکت گاز استان البرز گفت: برقراری پایدار جریان گاز نتیجه ایجاد زیرساخت‌های لازم و تلاش شبانه‌روزی بوده که به‌طور مستمر با پایش و اقدام‌های اصلاحی و پیشگیرانه آسایش و رفاه را برای هم استانی‌ها به ارمغان می‌آورد که کمال تشکر قدردانی را دارم.

سیدرضا غفاریان، مدیرعامل شرکت گاز استان البرز نیز با ارائه گزارشی از زیرساخت شبکه و همچنین مصرف گاز در استان و اقدام‌های انجام شده در پایش گاز اداره های این استان گفت: شرکت گاز استان با انجام تعمیرات به‌موقع، ایجاد زیرساخت، مانورهای دوره‌ای، انجام اقدام‌های پیشگیرانه و اجرای خطوط جایگزین نسبت به پایداری جریان گاز در فصل سرما اقدام کرده و این نوید را به هم استانی‌ها می‌دهیم که با تمهیدات اندیشیده شده و همکاری و همیاری مشترکان گاز در صرفه‌جویی مصرف گاز به‌ویژه بخش خانگی، دچار مشکل نخواهیم شد.

وی اظهار کرد: این شرکت با استفاده از تجربیات تخصصی کارکنان خود توانسته با وجود افت فشار، گاز مصرفی شهروندان را پایدار نگه دارد و استان حتی یک مورد قطع گاز در بخش خانگی مواجه نشود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر