/
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

رزمایش ایمنی و آتش نشانی در منطقه تربت حیدریه برگزار شد

رزمایش مشترک شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه با سازمان‌های امداد و نجات و اعضای شورای پدافند غیرعامل تربت حیدریه به منظور ارزیابی سطح آمادگی برای مقابله با بحران و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی برگزار شد.
کد خبر : ۵۱۹۳۹

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه، مدیر منطقه گفت: رزمایش پدافند غیرعامل در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان خراسان رضوی، معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه و دیگر اعضای پدافند غیرعامل در این منطقه برگزار شد.

جواد بلندی افزود: هماهنگی بیشتر، حفظ آمادگی و ارزیابی سازمان‌ها، دستگاهای اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی در زمان وقوع حادثه و مواجهه با شرایط اضطراری، تعیین فرماندهی واحد و ارزیابی صحت عملکرد تجهیزات در برابر تهدیدات از جمله اهداف این مانور بود.

وی ادامه داد: این مانور طبق برنامه از پیش تعیین شده، اطفای حریق فرضی نفتکش در زیر سکوهای بارگیری و جلوگیری از حادثه ناشی از خرابکاری فرضی در یکی از مخازن با موفقیت انجام شد و بار دیگر تلاشگران عرصه سوخت‌رسانی اقتدار خود را در مواجهه با شرایط اضطرار به نمایش گذاشتند.

مدیرکل بحران‌ استان خراسان‌رضوی در در پایان مانور در نشستی با مدیر و مسئولان منطقه ضمن ابراز خرسندی از عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه درحوزه پدافند غیرعامل، دقت نظر فرماندهی‌ عملیات را از نقاط برجسته در این رزمایش عنوان کرد و با اهدای لوحی از روسای اچ‌اس‌ائی و ایمنی و آتش نشانی منطقه تقدیر کرد.

گفتنی است، پیش از مانور، جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان با حضور مدیرکل این سازمان و به میزبانی منطقه برگزار شد و در ادامه اعضای جلسه از نزدیک شاهد برگزاری رزمایش بودند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر