/
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

مدیرعامل شرکت ملی پخش با کارکنان انبار نفت خوی دیدار و گفتگو کرد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی بازدیدی که روز جمعه 14 بهمن 1401 از وضعیت سوخت‌رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان خوی داشت، ضمن ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان زلزله، از نزدیک مراحل تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی به مردم عزیز خوی را مورد بررسی قرار داد و وضعیت سوخت‌رسانی را مطلوب ارزیابی کرد.
کد خبر : ۵۲۰۱۵

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، علی‌اکبر نژادعلی با اشاره به اهمیت مسئولیت اجتماعی و مدیریت بحران در تأمین سوخت، از حضور به موقع کارکنان در جلسه مدیریت بحران ناحیه خوی پس از زلزله شهرستان که اکثرا حود نیز با مشکلات شخصی و خانوادگی وقوع زلزله روبه‌رو بودند، قدردانی کرد.

نژادعلی در ادامه بازدید خود از انبار نفت و ناحیه خوی افزود: خوشبختانه هیچ خسارتی به تأسیسات این انبار نفت وارد نشده و سوخت‌رسانی با تمام توان در این شهرستان ادامه دارد و تمامی کارکنان واحدهای ستادی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه خوی جهت هرگونه اقدام در حالت آماده‌باش هستند.

وی ضمن بیان اینکه کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه خوی پرتلاش و کارآمد هستند، افزود: فضای خدمت‌رسانی در انبار نفت در تمام مراحل تأمین، نگهداشت و توزیع فرآورده‌های نفتی به طور مداوم و با رعایت مقررات ایمنی در حال انجام است.

این مقام مسئول لزوم فعالیت بدون وقفه در امر سوخت‌رسانی را مرهون تلاش و زحمات شبانه‌روزی کارکنان خدوم و متعهد منطقه ارومیه و ناحیه خوی در حوزه‌های عملیاتی و ستادی دانست و تأمین بخش قابل توجهی از انرژی مورد نیاز زلزله‌زدگان شهرستان خوی را از وظائف و مأموریت‌های راهبردی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برشمرد.

گفتنی است، در این بازدید دکتر نجف‌زاده نماینده مردم شریف شهرستان‌های خوی و چالدران در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و مدیر منطقه ارومیه را همراهی می‌کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر