/
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

آیین گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد طلوع فجرانقلاب اسلامی در شرکت ملی گاز ایران

آیین گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور جمعی از کارکنان و مدیران صنعت گاز در شرکت ملی گاز ایران برگزار شد.
کد خبر : ۵۲۰۲۸

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ مراسم گرامیداشت ايام‌الله دهه مبارك فجر و چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، ظهر سه‌شنبه 18 بهمن ماه سال جاری در ساختمان مرکزی با حضور بهزاد كاظمي، استاد دانشگاه و مشاور رئيس عقيدتي سياسي فراجا و جمعی از کارکنان برگزار شد.

مشاور رئيس عقيدتي سياسي فراجا طی سخنانی اظهار کرد: انقلابی که در کشور ما صورت گرفت با دیگر جنبش‌ها و انقلاب‌های دیگر در سطح دنیا بسیار متفاوت بوده و آن نشأت گرفته از دستورات الهی و انبیاء و اوصیا است و دشمنان با توجه به این، بر آنند که نگذارند این نهضت الهی به سر منزل مقصود که همان زمینه‌سازی ظهور آخرین حجت الهی که درود خدا بر او باد است، برسد.

وی تصریح کرد: دشمنان این مرز و بوم از جمله آمریکا سال‌ها تلاش کردند با اعمال تحریم‌های سنگین و توطئه‎ها مسیر حرکت انقلاب را متوقف کنند ولی به فضل الهی و با همت و همیاری این مردم عزیز به اهداف خود نخواهند رسید و ما نیز در سنگری که در آن قرار داریم با خدمت به این مردم در رشد، سربلندی و اقتدار نظام و کشور از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

کاظمی در پایان، با اشاره پنج وظیفه مهم در قبال ولایت و انقلاب، بیان کرد: شناخت و معرفت، محبت و مودت، اطاعت و تبعیت، نصرت و حمایت و بیزاری از دشمنان از مهمترین وظایفی است که بر دوش ما قرار دارد و به فضل خدا بایستی آن‌ها را همواره مدنظر قرار داده تا بتوانیم راه شهداء و کسانی که با جان و مال خود انقلاب را یاری رساندند، یاری کنیم و از مکر و خدعه دشمنان نهراسیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر