/
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

توزیع سوخت با تمام توان در مناطق سخت‌گذر و کوهستانی چهارمحال و بختیاری بدون وقفه ادامه دارد

حمل سوخت توسط نفتکش‌ها در منطقه چهارمحال و بختیاری بر بلندای ارتفاعات ایران در سرمایی کم‌سابقه با تمام توان و بی‌وقفه انجام می‌شود.
کد خبر : ۵۲۰۳۶

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، مدیر منطقه پیرامون تلاش‌های وصف‌ناپذیر رانندگان نفتکش گفت: در این روزهای زمستانی که در اثر بارش برف و باران،  عبور از جاده‌های سخت‌گذر چهارمحال و بختیاری دشوارتر شده است، شاهد همدلی و همکاری بی‌دریغ رانندگان خدوم نفتکش و شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی در حمل مرسوله‌های نفتی هستیم و می‌بینیم رانندگان نفتکش شرایط سختی را در حمل فرآورده‌های نفتی از مبادی مختلف تأمین سوخت از نقاط مختلف کشور به استان چهارمحال و بختیاری و همچنین سایر مناطق همجوار متحمل می‌شوند.

ساسان تیموری بیان کرد: در شرایطي آب و هوای نامساعد جوی و زمستانی امسال که سبد سوخت خانگی، تولیدی‌ها، صنایع و سایر بخش‌ها با بحران انرژی دست و پنجه نرم می‌کنند به همت رانندگان پرتوان و نظارت مستمر مسئولان شرکت، در دی ماه سال جاری با وجود شرایط نامساعد مسیر‌های سخت‌گذر کوهستانی، بیش از 53 میلیون و 986 هزار لیتر انواع فرآورده مایع حمل شده است و قدردان زحمات این عزیزان خدوم هستیم.

تیموری افزود: در بازه زمانی فروردین تا پایان آذرماه سال جاری، مقدار 795 میلیون و 660 هزار و 394 لیتر انواع فرآورده‌های نفتی با ارسال 34 هزار و 614 محموله توسط 116 دستگاه نفتکش ناوگان حمل و نقل سوخت از انبار نفت سردار شهید قاسم سلیمانی به مقاصد تدارکاتی، نیروگاه‌های مناطق همجوار، مجاری عرضه، فروشندگی‌های فرآورده نفتی و جهت تأمین سوخت مصرف کنندگان عمده، حمل شده است.

مدیر منطقه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از نظر مسافت طی شده عملکرد این ناوگان نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش نزدیک به 100 درصدی  را نشان می‌دهد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر