/
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

یکصد و دوازدهمین جایگاه عرضه سوخت استان البرز مورد بهره‌برداری قرار گرفت

رئیس روابط‌ عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز گفت: شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در استان البرز با راه‌اندازی یک جایگاه جدید به 112 باب رسید.
کد خبر : ۵۲۱۵۷

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز، فهیمه‌السادات قلندرزاده در این‌باره گفت: به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور استاندار، مدیر منطقه و مسئولین این شرکت، این جایگاه در استان البرز افتتاح شد.

قلندرزاده با اشاره به اینکه این جایگاه‌ با مشارکت بخش خصوصی احداث شده، گفت: این جایگاه با نام "فتاحی" با سرمایه‌گذاری مبلغی معادل 500 میلیارد ریال (با احتساب هزینه زمین) واقع در کمالشهر روبه‌روی پلیس راه چهارباغ احداث شد.

وی ضمن اشاره به اینکه این جایگاه در زمینی به مساحت چهار‌ هزار مترمربع احداث شده، گفت: این جایگاه  دارای 5 سکو، 10 تلمبه و 32 نازل عرضه بنزین است.

رئیس روابط‌ عمومی منطقه البرز، این پروژه را از جمله طرح‌های اشتغال‌زایی دانست که با ساخت آن 15 نفر به‌طور مستقیم مشغول کار شده‌اند و افزود: توسعه خدمات دولت، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی به خودروها، کاهش صف انتظار سوخت‌گیری و استفاده از توان بخش خصوصی برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از مهم‌ترین اهداف احداث این جایگاه است.

شایان ذکر است، استان البرز دارای 52 باب جایگاه عرضه سوخت پاک سی‌ان‌جی و 63 باب جایگاه عرضه سوخت مایع (بنزین و نفتگاز) است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر