/
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

1057 کارت سوخت جامانده در جایگاه‌های عرضه بنزین خراسان جنوبی به مالکان تحویل داده شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، تعداد هزار و 57 کارت سوخت جامانده در جایگاه‌های بنزین این استان به مالکان تحویل داده شده‌ است.
کد خبر : ۵۲۳۱۵

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی، محمدرضا عابدانی افزود: در بازه زمانی یاد شده، این تعداد کارت سوخت در مجاری عرضه بنزین استان خراسان جنوبی جامانده که به مالکان آن تحویل داده شد.

عابدانی اضافه کرد: با توجه به افزایش زمان صدور کارت سوخت، از شهروندان درخواست می‌شود نسبت به حفظ و نگهداری از آن دقت کنند، ضمن اینکه اگر کارت مفقود شود و مورد سوءاستفاده قرار گیرد، مسئولیت‌ آن بر عهده مالک کارت است.

وی ادامه داد: به‌ محض این‌که کارت سوختی در جایگاه‌های عرضه سوخت جا می‌ماند، مسئولان جایگاه موظف هستند اطلاعات کارت را در فرمت خاصی ثبت و در تابلو اعلانات جایگاه نصب کنند و پس از گذشت ۱۰ روز، کارت‌های سوخت جامانده را در تاریخ‌های یکم، یازدهم و بیست و یکم هر ماه تحویل ناحیه مرکزی این شرکت دهند و مالک کارت می‌تواند با ارائه مدارک هویتی خود آن را تحویل بگیرد.

عابدانی خاطرنشان کرد: چنانچه ظرف ۲۰ روز از تاریخ تحویل کارت‌ها به ناحیه مرکزی، مالک مراجعه نکند، کارت‌های جامانده ابطال شده و به ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ارسال می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: مالکان خودرو در صورت نداشتن کارت سوخت شخصی باید نسبت به ثبت درخواست المثنی در دفاتر پلیس + ۱۰ اقدام کنند. آنان همچنین علاوه بر دریافت سهمیه یارانه‌ای در صورت اتمام آن می‌توانند از همان کارت برای دریافت بنزین آزاد نیز اقدام کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر