/
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه کارکنان منطقه قم در قاب تصویر

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از سوخت‌رسانی بی‌وقفه و تلاش شبانه‌روزی کارکنان منطقه با وجود برودت هوا و بارش برف در استان خبر داد و گفت: وضعیت ذخیره‌سازی سوخت در مخازن انبارهای نفت منطقه مطلوب است.
کد خبر : ۵۲۳۴۸
به گزارش  نبض  نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، محمدرضا حصیری اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی و آمادگی قبلی و در پی بروز سرما و بارش برف در استان قم، نظارت بر نحوه انتقال و توزیع فرآورده‌های نفتی و همچنین تأمین، ذخیره‌سازی و توزیع سوخت به مجاری عرضه سوخت و فروشندگی‌ها به ویژه در روستاها به طور مطلوب در حال انجام است.

وی گفت: ذخیره‌سازی و توزیع سوخت در استان قم عادی است و با تلاش کارکنان ناحیه و تأسیسات انبار نفت "شهید زین‌الدین" هیچگونه مشکلی در این مورد وجود ندارد و این شرکت آمادگی کامل تأمین سوخت در شرایط بحرانی را دارد و برف و یخبندان هم نمی‌تواند در سوخت‌رسانی به مناطق سخت‌گذر وقفه ایجاد کند.

حصیری ضمن تقدیر از تلاش شبانه‌روزی همکاران به ویژه کارکنان عملیاتی این انبار افزود: این شرکت تلاش می‌کند تا با خدمت‌رسانی مناسب و به موقع به مردم، تأمین سوخت مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کند و همه تمهیدات لازم را برای تأمین سوخت مناطق مختلف استان اندیشیده شده است.

لازم به ذکر است، استان قم با توجه به قرار گرفتن در کریدور شمال جنوب و شریان مواصلاتی هجده استان، یکی از پر رفت و آمدترین استان‌های کشور است و این استان دارای 85 نقطه عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی ، شامل 65 جایگاه عرضه سوخت تک و دو منظوره و 20 جایگاه سی‌ان‌جی تک‌منظوره است.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر