/
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

موفقیت شرکت گاز استان کرمانشاه در تمدید گواهینامه های استانداردهای مدیریتی

شرکت گاز استان کرمانشاه در جریان ممیزی خارجی اخیر، موفق به تمدید تمام گواهینامه‌های استانداردهای مدیریتی دریافتی خود شد.
کد خبر : ۵۲۳۸۸

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار داشت: طی دو روز متوالی ممیزی خارجی این شرکت تمامی گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه گاز استان با موفقیت تمدید شد.

وی عنوان کرد: بدون شک فرایند ممیزی جهت بررسی عملکرد سیستم مدیریت به منظور حصول اطمینان از انطباق فعالیت های موثر بر الزامات استانداردها با ترتیبات برنامه ریزی شده است و فعالیتی پویا و مستمر جهت کمک به سازمان برای رسیدن به اهداف و استراتژی‌های کلان که در آن طی ارتباط با مدیران سازمان، فرآیندها و سیستم مدیریت را جهت پیدا کردن عدم انطباق ها و ریسک های سازمان یاری می‌کند.

حسینی افزود: ممیزی به عنوان ابزاری موثر در پیشبرد و نیل به اهداف سازمان بوده تا اقدامات قابل بهبود و موثر سازمان در راستای فعالیت های پایدار و ارتقای سازمان و رضایت مندی حداکثری ذینفعان شرکت تعریف و انجام شود.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه در این رابطه اظهار داشت: یکی از وظایف و مسئولیت‌های واحد برنامه‌ریزی انجام فرآیند ممیزی و پیگیری اقدامات اصلاحی اثربخش در جهت نگه داشت استانداردهای مدیریتی و تمدید گواهینامه های مربوطه است.

وی  بیان داشت:  در ممیزی اخیر تمام واحد های شرکت گاز استان کرمانشاه از انطباق لازم با  گواهینامه های مربوطه  اعم از ISO9001،  ، ISO10002، ISO10004،  ISO14001، ISO45001 ‌، ISO10015 و HSE-MS برخوردار بودند و تمام این گواهینامه ها تمدید شدند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر