/
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷

پروژه حفاظت الکترونیک تاسیسات تقویت فشار گاز آباده افتتاح شد

طی مراسمی، پروژه دوربین مدار بسته و حفاظت پیرامونی تاسیسات تقویت فشار گاز آباده با صرف اعتباری بیش از 80 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : ۵۲۴۹۳

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمد سیفی، مدیر منطقه پنج انتقال گاز ایران، با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: این پروژه در سال 1399 در سه بخش عمرانی، زیر ساخت ارتباطات، نصب تجهیزات سیستم حفاظت الکترونیک و نصب سیستم حفاظت پیرامونی در وسعت کل تاسیسات تقویت فشار گاز و مرکز بهره‌برداری خطوط لوله و حصار پیرامونی هر دو مرکز، آغاز شد و با حضور فرماندار شهرستان آباده به بهره برداری رسید.

وی افزود: در این طرح از سیستم دوربین های مداربسته نوین به منظور نظارت تصویری در راستای افزایش ضریب حفاظتی مراکز حساس مورد اشاره، استفاده شده است.

سیفی تصریح کرد: احداث کانال، ساخت منهول، نصب لوله‌های پلی‌اتیلن و دکل‌ها، کابل‌کشی و نصب سایر تجهیزات نظیرUPS ، دستگاه ضبط دیجیتال، مانتیورها و غیره طی این پروژه انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این پروژه از چندین دستگاه دوربین ثابت و دام متحرک به منظور پایش تصویری نقاط حساس استفاده شده است، تصریح کرد: یک ساختمان کنترل پایش تصویری به مساحت 60 مترمربع نیز احداث و به بهره برداری رسیده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر