/
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
مديرعامل مجتمع گاز پارس جنوبي تاكيد كرد:

پويايي مجتمع گاز پارس جنوبي با نقش‌آفريني نخبگان

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با تأکید بر این‌که محور و موتور اصلی رسیدن به دستاوردهاي مهم، استفاده از خلاقيت و نوآوري نخبگان اين مجموعه است، گفت: اکنون زمان آن رسیده که نخبگان اين مجموعه برای پيشبرد اهداف متعالي و خلق دستاوردهاي مهم در بخش‌های مختلف، حضور فعال و گسترده داشته باشند.
کد خبر : ۵۲۴۹۴

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومي شركت ملی گاز ايران، احمد باهوش، در نشست با كاركنان نخبه مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این مطلب، اظهار کرد: با  حفظ و حمايت از سرمایه‌هاي انسانی، استعداد‌هاي برتر و نخبگان ارزشمند اين مجموعه در مسير دستيابي به اهداف سازمان و ثبت دستاوردهاي مهم حركت خواهيم كرد.

وی در ادامه افزود: اميد داريم با همکاری، هم‌افزایی و برنامه‌ریزی دقيق و منظم برای توسعه و پيشرفت كشور به منظور حمایت از کارکنان مستعد، گسترش و تعمیق نقش نخبگان مجتمع گاز پارس جنوبي زمینه برای افزايش اثربخشی و اثرگذاری آنان در اين مجموعه فراهم شود.

باهوش ادامه داد: ورود هرچه بیشتر نخبگان اين مجموعه به حوزه‌هاي كليدي، تصمیم‌سازی و ارائه مشورت‌های لازم به مدیران، موجب رشد و پويايي مجتمع گاز پارس جنوبي خواهد شد.

مديرعامل مجتمع گاز پارس جنوبي يادآور شد: هدف اين مجموعه، ثبت جایگاه‌ برتر برای اثربخشی بیشتر نخبگان و ارتقاء توان و ظرفيت بالاي علمي آنان در تمام مسائل مهم و راهبردي مجتمع گاز پارس جنوبي است.

مديرعامل مجتمع گاز پارس جنوبي همچنين به تشكيل كارگروهي با حضور جمعي از نمايندگان نخبه اين مجتمع اشاره و تصريح كرد: انتظار است در اين كارگروه با هم‌‌افزايي ايده‌ و انديشه‌هاي نو كاركنان نخبه بتوانيم در مسير بهبود فرايندهاي متعالي مجموعه  حركت كنيم.

وي در پايان، گفت: امیدواریم که این حرکت صحيح و سنجیده بعنوان نمونه بارزی از مدیریت مناسب سرمایه‌هاي انسانی در بخش‌های مختلف مجتمع گاز پارس جنوبي فراگیر شده و پیشرفت کشور به دست جوانان انقلابی، متخصص و متعهد شتاب بيشتري گرفته و زمینه‌های هرچه بهتر و بیشتر رشد فنی و اقتصادی کشور فراهم شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر