/
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

آغاز نام نویسی آزمون جذب نیروی انسانی در شرکت نفت ستاره خلیج فارس

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از جذب ۵۰6 نفر نیروی مهارتی و کارشناسی از طریق برگزاری آزمون سراسری در بزرگترین پالایشگاه کشور خبرداد.
کد خبر : ۵۲۵۱۶
آغاز نام نویسی آزمون جذب نیروی انسانی در شرکت نفت ستاره خلیج فارس

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت خلیج فارس ؛  علیرضا جعفرپور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس امروز اظهار کرد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگ‌ترین پالایشگاه کشور برای تأمین نیروی انسانی شیفت چهارم و رفع کمبود نیروی انسانی مورد نیاز روزکار، از طریق آزمون استخدامی جذب نیرو می‌کند.

وی زمان نام نویسی در این آزمون را از تاریخ هفتم اسفندماه به مدت 10 روز (16 اسفند) اعلام کرد و افزود: داوطلبان علاقه‌مند شرکت در این آزمون می‌بایست در موعد مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه آزمون، از تمامی شرایط و ضوابط مربوطه آگاه شده و در صورتی که خود را واجد تمامی آن شرایط دانستند، نسبت به انجام نام نویسی در سایت یاد شده اقدام کنند.جعفرپور با اشاره به برگزاری آزمون در اواخر اردیبهشت ماه 1402 گفت: هدف از برگزاری این آزمون جذب حداکثری نیروی ماندگار در استان است که متقاضیان اکثر رشته‌ها به جز رشته مهندسی شیمی به طور 100 درصد بومی خواهند بود.

وی ادامه داد: حدود ۲۳۰ نفر متقاضیان گروه مهندسی شیمی می‌توانند از سایر نقاط کشور نیز در این آزمون شرکت کنند و لیکن اولویت جذب با نیروی بومی با ضریب امتیاز ۱.۳۵ در نظر گرفته شده است.

به گفته جعفرپور ۱۶۸ نفر نیروی مهارتی و دیپلم در رشته‌های برق، تأسیسات، مکانیک، جوشکاری و... و حدود ۳۳۸ نفر نیروی کار کارشناسی در انواع رشته‌ها اعم از حسابداری، بازرگانی، مهندسی شیمی، مهندس مکانیک، انواع گرایش‌های شیمی و... خواهند بود.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: شرایط سنی داوطلبان و دیگر شروط آزمون با جزئیات کامل در دفترچه‌های آزمون آورده شده است.

وی ادامه داد: سه برابر نیروی انسانی مورد نیاز مهارتی (دیپلم) و کارشناسی پس از برگزاری آزمون کتبی، برای راه‌یابی به مرحله مصاحبه، معرفی خواهند شد.‌ نیروهای مهارتی پس از اعلام قبول شدگان سه برابر ظرفیت ضمن فراگیری آموزش‌های لازم زیر نظر این پالایشگاه و با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای و سایر نهادهای ذیربط، از طریق مصاحبه نهایی انتخاب می‌شوند.

جعفرپور افزود: در این رابطه از هر سه نفر پذیرفته شده در مرحله اول یک نفر که بهترین مهارت و نمره کتبی را کسب کرده باشد جذب پالایشگاه خواهد شد و برای نیروی کارشناسی هم ابتدا به ماخذ سه برابر از طریق آزمون کتبی نفرات مشخص خواهند شد و نفرات برتر و شایسته از طریق مصاحبه انتخاب خواهند شد.

وی بار دیگر خاطر نشان کرد که ثبت نام صرفاً از طریق سایت سنجش آموزش کشور انجام می‌شود و هیچ سایت یا پایگاه دیگری در این خصوص مجوزی برای ثبت نام در آزمون یا استخدام ندارد و متقاضیان باید مراقب سوءاستفاده افراد سود جو در این خصوص باشند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر