/
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

عملکرد منطقه فارس در سوخت‌رسانی زمستانی مثبت ارزیابی شد

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با حضور در منطقه فارس، فرآیند سوخت‌رسانی زمستانی در فارس را مثبت ارزیابی کرد و بر ادامه و پایداری این روند در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز تأکید کرد.
کد خبر : ۵۲۵۴۴

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، جعفر سالاری‌نسب در جلسه‌ای با حضور مدیر و مسئولین منطقه، به بیان ارائه گزارشی از روند تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی در سطح کشور به ویژه در فصل سرما پرداخت و از تلاش شبانه‌روزی کارکنان در مناطق 37گانه در سوخت‌رسانی بدون وقفه و پایدار به بخش‌های مختلف به ویژه حمل و نقل و نیروگاه‌ها با وجود سرمای کم‌سابقه در تمامی نقاط کشور قدردانی کرد.

سالاری‌نسب با اشاره به موقعیت و عدم برخورداری فارس از خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی گفت: داشتن نیروی متخصص و متعهد، هماهنگی و همکاری لازم بین مسئولین منطقه فارس و شبکه پویا و توانمند حمل ونقل فرآورده‌های نفتی از عوامل مهم و مؤثر در سوخت‌رسانی پایدار در سطح استان است.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش با اشاره به گستردگی و حجم فعالیت شرکت ملی پخش در حوزه‌های مختلف و ارتباط مستقیم با مردم، بر تداوم و برنامه‌ریزی برای ذخیره‌سازی مناسب و تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی در تعطیلات پایان سال و نوروز تاکید کرد.

مدیر منطقه فارس در این جلسه با اشاره به وسعت منطقه، تعداد زیاد مبادی منطقه برای تأمین فرآورده‌های مورد نیاز استان و مشکلات موجود در شبکه حمل و نقل را از چالش‌های منطقه در حوزه سوخت‌رسانی بیان کرد و بر پیگیری مستمر برای تأمین اعتبار و اجرای پروژه اتصال فارس به خطوط انتقال فرآورده‌های نفتی کشور تأکید کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر