/
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

بیش از 500 کارت‌خوان در مجاری عرضه سوخت منطقه سبزوار تعمیر شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار از تعمیر بیش از 500 کارت‌خوان نازل مجاری عرضه سوخت در کارگاه سامانه هوشمند سوخت منطقه خبر داد.
کد خبر : ۵۲۵۴۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، غلام‌محمد احمدی با اعلام این خبر افزود: با توجه به راه‌اندازی کارگاه تعمیر قطعات سامانه سوخت در انبار نفت شهید محمدیانی، فرآیند رفع نقص کارت‌خوان نازل‌ها در جایگاه‌ها عرضه سوخت تسریع یافته و این سبب شده تا کمتر شاهد ایجاد خلل در فعالیت جایگاه‌های سوخت منطقه باشیم.

احمدی درباره مراحل تعمیر این قطعات بیان کرد: تا پیش از شروع به کار کارگاه یاد شده، کارت‌خوان‌های دارای نقص از جایگاه‌ها جمع‌آوری و به تهران ارسال می‌شد که بازه زمانی طولانی را در بر می‌گرفت که به شکر خدا با آغاز فعالیت این کارگاه، هم‌اکنون مشکلات در حوزه تعمیر کارت‌خوان نازل‌ها در منطقه به زیر یک درصد کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: این کارگاه که مزین به نام "شهدای امنیت" است یکی از چهار کارگاه فعال در سطح کشور است که هم‌اکنون تعمیر قطعات سامانه هوشمند مجاری عرضه هفت شهرستان جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد، سبزوار و بردسکن را انجام می‌دهد که گامی موثر در جهت خدمت‌رسانی شایسته به مردم به ویژه زائرین حرم آقا علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) به شمار می‌آید و نیز قابلیت پوشش و تعمیر قطعات سامانه هوشمند جایگاه‌های شرق کشور را نیز دارا است.

مدیر منطقه سبزوار اظهار کرد: در حال حاضر حدود 550 نازل در منطقه سبزوار فعال است که با توجه به اینکه کارت‌خوان‌های این نازل‌ها به طور مستمر در معرض استفاده قرار دارد عمر نسبتا کوتاهی داشته و نیاز است تا مورد تعمیر و به روزرسانی قرار گیرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر