/
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴

اعطای کمک‌های بلاعوض به کارکنان زلزله‌زده شاغل در شرکت ملی پخش ناحیه خوی

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران ضمن قدردانی از زحمات تمامی کارکنان منطقه ارومیه و ناحیه خوی، از اعطای کمک‌های بلاعوض به کارکنان زلزله‌زده شاغل در ناحیه خوی خبر داد.
کد خبر : ۵۲۵۶۲

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، وحید عبداله‌زاده ضمن ابراز امیدواری از نتایج مؤثر جلسات برگزار شده و صدور مجوز لازم از سوی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور گفت: راهکارهای لازم برای حل مشکلات کارکنان زلزله‌زده شهرستان براساس میزان و سطح خسارت وارده اتخاذ و در کوتاه مدت در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.

عبداله‌زاده افزود: کمک‌ها به این کارکنان در دو بخش وام قرض‌الحسنه و بلاعوض خواهد بود و امیدواریم در کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن، ساز و کار قانونی آن را به منطقه ابلاغ کنیم.

وی در ادامه این نشست، طی بازبینی اقدامات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه پیرامون چگونگی وضعیت سوخت‌رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان خوی و قدردانی از تمامی عاملین این امر گفت: به شکر خدا خواهیم توانست با بهره‌گیری از دانش و تجربیات مهندسین و متخصصین مجرب ایران اسلامی باری دیگر با تأمین سوخت مورد نیاز ماشین‌‍آلات آواربرداری و کمک‌رسان، روند بازسازی مناطق زلزله‌زده را سرعت بخشیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر