/
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

آمادگی منطقه ساری برای سوخت‌رسانی در ایام نوروز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: با پیش‌بینی افزایش مسافرت‌های نوروزی، این شرکت خود را برای استقبال از مسافران و زائرین حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) آماده کرده است.
کد خبر : ۵۲۶۲۵

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، سبحان رجب‌پور در دومین جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروزی که در نیمه اول اسفند ماه برگزار شد، از هماهنگی‌های انجام شده با سازمان‌های مختلف، جایگاه‌داران و موزعین گاز مایع منطقه ساری  خبر داد و اظهار کرد: منطقه ساری به کمک مدیران مجاری عرضه تمام تلاش خود را متمرکز کرده تا خدمات مطلوبی در روزهای پایانی سال و نوروز 1402 به مردم استان و مسافران ارائه شود تا سفر خوشی را در این استان تجربه کنند.

رجب‌پور با بیان این که جمعیت مازندران در تعطیلات نوروزی چند برابر افزایش می‌یابد، تصریح کرد: برای آمادگی بیشتر، گروه‌هایی با هدف کنترل و نظارت بر خدمات جایگاه‌های عرضه سوخت به‌ ویژه در نقاط ورودی استان، جاده‌های هراز، سوادکوه، کیاسر و گلوگاه در نظر گرفته شده است.

وی ضمن تأکید به اینکه بازرسی و کنترل در این مدت به صورت مستمر در جایگاه‌ها انجام می‌شود، یادآور شد: به طور کلی 137 باب جایگاه عرضه سوخت مایع و 85 باب جایگاه سی‌ان‌جی در منطقه ساری فعالیت می‌کنند.

مدیر منطقه ساری ضمن معرفی اپلیکیشن باک برای رهگیری جایگاه‌های عرضه سوخت و نوع خدمات ارائه شده در آنها، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی را 222 باب برشمرد و با اعلام شماره تلفن‌های ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و تلفن 33270138 منطقه ساری برای پاسخگویی به نقطه‌نظرات و شکایت مسافران و هم‌استانی‌ها به صورت شبانه‌روزی آماده هستند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر