/
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

آمادگی کامل منطقه زاهدان برای تأمین سوخت مسافران نوروزی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: این شرکت برای تأمین و توزیع سوخت به مسافران نوروزی از تمام قوا و امکانات استفاده خواهد کرد.
کد خبر : ۵۲۶۵۱

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، قربانعلی مردانی در گفتگو با برنامه "در شهر" ضمن اعلام آمادگی در زمینه سفرهای نوروزی، بر تشکیل تیم‌های طرح نظارت بر توزیع سوخت در مجاری عرضه و نیز گروه‌های ویژه بازرسی و نظارت بر عملکرد توزیع فرآورده در جایگاه‌های سوخت خبر داد.

مردانی با بیان اینکه تأمین و توزیع عادلانه فرآورده‌های نفتی جزء وظایف ذاتی شرکت ملی پخش است، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدررفت سرمایه ملی بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، عزم ملی می‌طلبد و تمام سازمان‌های متولی باید با فرهنگ‌سازی عمومی، تبلیغات رسانه‌ای و بیان مشکلات شرعی خرید و فروش خارج از عرف سوخت، جهت حفظ این سرمایه تلاش کنند.

این مقام مسئول پیرامون احداث جایگاه‌های جدید و در حال ساخت نیز گفت: 28 جایگاه عرضه سوخت در منطقه زاهدان با 10 تا 60 درصد پیشرفت فیزیکی، شامل 14 جایگاه سی‌ان‌جی تک و دو منظوره و 14 جایگاه سوخت مایع در دست احداث است.

مدیر منطقه زاهدان افزود: این تعداد جایگاه طبق برنامه زمانبندی شده و تأکید به سرمایه‌گذاران در شش ماهه اول سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و بنا بر تأکید مکرر مقام عالی دولت در استان، در صورت عدم تحویل و بهره‌برداری به موقع، امتیاز احداث جایگاه از سرمایه‌گذار سلب و به متقاضی دیگری سپرده خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت و هیأت همراه به استان و صدور مجوز 50 باب جایگاه عرضه سوخت در سطح منطقه، از مکان‌یابی و گذراندن مراحل اولیه احداث این جایگاه‌ها و پیگیری از سوی مقامات استانی خبر داد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر