/
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
رئیس‌جمهوری در نشست با خبرنگاران در عسلویه:

دانش‌بنیان‌ها در زمینه جمع‌آوری گازهای مشعل پالایشگاه‌هاي مجتمع گاز پارس جنوبي فعال می‌شوند

بيش از ۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان در صنعت نفت فعال خواهند شد تا شاهد مهار آلاینده‌ها و هدررفت سوخت در پالایشگاه‌هاي پارس جنوبي باشیم.
کد خبر : ۵۲۷۰۴

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومي شركت ملی گاز ایران، سیدابراهیم رئیسی، رئيس‌جمهوري در نشست خبری پایان سفر دو روزه دولت مردمی به استان بوشهر، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: در این استان شاهد کاهش بیکاری و افزایش اشتغال هستیم، اما این به‌معنای رفع مشکل اشتغال نیست و نیروهای بومی تحصیلکرده در اولویت برنامه‌های ایجاد اشتغال هستند.

وی درباره موضوع آلاینده‌ها در استان بوشهر، گفت: نباید اجازه داد ثروت کشور به‌صورت آلاینده در عسلویه هدر برود. دولت با همکاری متخصصان جوان کشور در پی جبران عقب‌ماندگی‌های این حوزه است تا از این طریق هم انرژی در کشور تراز و هم موضوع آلاینده‌ها کنترل شود.

رئیس‌جمهوری تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان در صنعت نفت فعال خواهند شد تا شاهد مهار این آلاینده‌ها و هدررفت سوخت در پالایشگاه‌هاي مجتمع گاز پارس جنوبي باشیم.

رئیسی ضمن قدردانی از مردم بوشهر اظهار کرد: در سفرهای آتی به شهرستان‌هایی که امکان حضور نداشتم سفر خواهم کرد و مردم بدانند خواسته‌های آن‌ها که از سوی نمایندگان دولت منتقل شده، پیگیری خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر