/
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

تعامل سازنده با ارتباطات مستقیم و چهره‌به‌چهره مدیران و کارکنان محقق می‌شود

در آستانه سال نو و برنامه‌ریزی‌های سوخت‌رسانی نوروزی، روز گذشته (14 اسفند ماه 1401) در نشست صمیمی مدیر عامل با رئیس و کارکنان روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در قالب صبحانه‌کاری، به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
کد خبر : ۵۲۷۲۰

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در این نشست که معاون مدیر عامل و مدیر سامانه هوشمند سوخت نیز حضور داشتند، مدیر عامل، ارتباطات مستقیم و چهره‌به‌چهره مدیران و کارکنان را در جهت تعامل، همدلی و ارتقاء سازمانی مورد تاکید قرار داد و برگزاری اینگونه نشست‌ها را موجب شکل‌گیری همکاری و اتحاد درون سازمانی دانست.

علی‌اکبر نژادعلی در ادامه ضمن ابراز خرسندی در برگزاری اینگونه نشست‌ها، بر تقویت و افزایش ارتباطات مدیران و کارکنان تاکید کرد.

در پایان این برنامه، رئیس روابط عمومی هم با تشکر از حضور مدیر عامل و همچنین فضل‌الله اکبری- معاون مدیر عامل و محمد صادقی- مدیر سامانه هوشمند سوخت، ضمن ابراز خشنودی از فضای صمیمانه و پویائی موجود در روابط عمومی ستاد و مناطق37گانه، بر ضرورت ایفای نقش موثر روابط عمومی در خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز در آستانه سال نو و در طرح نظارت بر سوخترسانی نوروزی تأکید کرد.

محسن مومنی ایجاد فضای همدلی و تعامل را پیش شرط موفقیت سازمان در عرصه‌های مختلف کار و تلاش برشمرد و پویائی سازمان را در گرو روابط خوب و توجه به نیروی انسانی بیان کرد.

مشاور مدیر عامل توسعه ارتباطات درون سازمانی را از طریق اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و تفریحی یکی از مهم‌ترین محورهای افزایش انسجام و بهره‌وری سازمانی برشمرد و گفت: همانگونه که برای بهبود عملکرد یک سیستم صنعتی نیاز به روانکاری است، توسعه همدلی سازمانی و تعاملات درون سازمانی نیز از شاخص های مهم تلطیف فضای کاری و افزایش بهره‌وری است.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر