/
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و هیات همراه از انبار نفت شهید سلیمانی ارومیه بازدید کردند

همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مدیر مهندسی طرح‌ها، معاون حوزه یک مدیریت عملیات بهمراه اعضای هیئت همراه از انبار نفت شهید سلیمانی ارومیه و تأسیسات آن اعم از واحدهای: ایمنی و آتش نشانی، مهندسی، حمل و نقل، حراست و کنترل کیفیت بازدید نموده و نتیجه را مطلوب ارزیابی کردند.
کد خبر : ۵۲۷۴۷

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، فضل اله اکبری در جلسه هماهنگی که پس از بازدید از انبار نفت شهید سلیمانی ارومیه در محل سالن جلسات ستاد برگزار شد، گفت: افزایش بالغ بر 110 میلیون لیتر ظرفیت مخازن ذخیره سازی به کل ظرفیت ذخیره‌سازی انواع فرآورده‌های نفتی استان یک اقدام استراتژیک در یک استان مرزی و سردسیر می‌باشد.

اکبری افزود: این پروژه عظیم در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار و با صرف ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسیده و شایان ذکر است بهره‌برداری از انبار نفت شهید سلیمانی ارومیه نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف پدافند غیر عامل را ایفا می‌کند.

اکبری در ادامه سفر دو روزه خود به استان آذربایجان‌غربی ضمن بازدید از انبار نفت مرکزی ارومیه و قدردانی از اقدامات کارکنان منطقه ارومیه در رابطه با سوخت‌رسانی قابل تحسین به زلزله‌زدگان خوی افزود: می‌بایست با توجه به توان بالای کارکنان و پتانسیل موجود در منطقه، برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح و مناسب، شاهد پیشرفت بیش از پیش در جهت اهداف سازمان باشیم.

در این جلسه مدیر مهندسی طرح ها، معاون مدیریت عملیات و سایر بازدیدکنندگان ارشد کشوری نکته نظرات فنی و مهندسی خود را بمنظور بهره برداری مطلوب و نگهداشت مناسب تجهیزات انبار نفت شهید سلیمانی ارائه دادند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر