/
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
مديرعامل مجتمع گاز پارس جنوبي:

ریل‌گذاری مطلوبی برای آینده تولید و فرآورش گاز در مجتمع گاز پارس جنوبي انجام شده است

مديرعامل مجتمع گاز پارس جنوبي از همكاري همه‌جانبه مديران، سازمان‌ها و نهادهاي استان بوشهر با اين مجموعه در جهت توليد پايدار گاز در فصل زمستان و چرخش اقتصادي كشور تقدير و تشكر كرد.
کد خبر : ۵۲۷۶۲

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومي شركت ملی گاز  ایران، احمد باهوش، مديرعامل مجتمع گاز پارس جنوبي با اشاره به گسترش سطح تعامل و همكاري با مناطق پيراموني بيان كرد: از همكاري و هم‌گام بودن مديران، سازمان‌ها و نهادهاي مهم استان بوشهر با اين مجموعه در جهت خلق دستاوردها و توليد حداكثري گاز مورد نياز هموطنان در ماه‌هاي اخير تشكر و قدرداني می کنیم.

باهوش در ادامه به حضور پربركت نماينده ولي فقيه در استان بوشهر در بين كاركنان اين مجموعه در ماه‌هاي اخير اشاره و بيان كرد: حضور پرخير و بركت و روحيه بخش آیت‌اله غلامعلی صفایی بوشهری، نماينده ولي فقيه در استان بوشهر در جمع مديران و كاركنان اين مجموعه در روزهاي بسيار سخت و طاقت‌فرساي كاري و توليد گاز در فصل زمستان موجب حركت و تلاش مضاعف شد و اين حضور و سفر نماينده ولي فقيه در استان بوشهر براي مجتمع گاز پارس جنوبي بسيار ارزشمند و بيادماندني مي‌باشد.

وي ادامه داد: اميد داريم در سايه‌ي گسترش تعاملات سازنده و راهگشا با مديران استان بوشهر و مناطق پيراموني پارس جنوبي مسير را براي عزت، سربلندي و شكوفايي هر چه بهتر اقتصاد  كشور هموار كنيم.

مديرعامل مجتمع گاز پارس جنوبي در ادامه از همكاري، همدلي و برگزاری نشست‌هاي مشترک با سازمان منطقه ويژه ،شرکت‌های نفت و گاز پارس و پتروشيمي‌هاي مستقر در منطقه ابراز امیدواری کرد و افزود: در سال جاري  با تشکیل کارگروه‌های مشترک و برگزاری نشست‌هاي هم‌انديشي سه جانبه ( سازمان منطقه ويژه، شركت نفت و گاز، مجتمع گاز پارس جنوبي)، ‌ریل‌گذاری مطلوبی برای آینده تولید و فرآورش گاز و محصولات جانبی در این مجتمع انجام شده است و ان‌شاء‌الله  اين حركت ارزشمند در آينده نيز تداوم خواهد داشت.

باهوش در ادامه تأکید کرد: اولويت نخست اين مجتمع گاز پارس جنوبي توليد پايدار گاز و محصولات جانبي در كشور است و مديران تمام شركت‌هاي اصلي مستقر در منطقه پارس جنوبي بايد در كنار مديران استاني در سايه‌ي هم‌فكري، همدلي و كار جهادي حركت كنيم و افق روشن به‌سمت شکوفایی اقتصاد کشور پدیدار شود.

وی تصریح کرد: همه ما در هر کجا که مسئولیتی داریم باید بدانیم خدمت‌گزار مردم هستیم و باید همه فکر و تلاش خود را در مسیر رفاه و آسایش مردم به‌کار گیریم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر