/
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

برگزاری جلسه مدیران پنج منطقه نفتی شمال کشور با مدیر عامل شرکت ملی پخش

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در نشستی که با حضور مدیران و روسای نواحی مناطق شمالی کشور به منظور بررسی سوخت‌رسانی در تعطیلات نوروزی برگزار شد، حضور مستمر همکاران را در مجاری عرضه سوخت به منظور رعایت استانداردهای شرکت و خدمات‌رسانی مطلوب ضروری دانست.
کد خبر : ۵۲۷۹۸

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، مدیرعامل در این نشست با اشاره به نزدیک شدن پیک مصرف در ایام نوروز 1402 اظهار کرد: مناطق شمالی کشور با توجه به اقلیم مناسب برای سفرهای نوروزی همه ساله مورد استقبال مردم بوده و لازم است با بررسی آمارها و میزان مصرف و همچنین تعداد خودروها و با راهکارهای علمی علاوه بر فرهنگ‌سازی در مصرف بهینه سوخت از هدر رفت سوخت‌های فسیلی جلوگیری به عمل آید.

علی‌اکبر نژادعلی در این نشست که مدیران و روسای نواحی تابعه مناطق خراسان شمالی‌، گلستان، ساری، چالوس و گیلان حضور داشتند، ضمن اشاره به تشویق مردم برای استفاده از سوخت پاک به مدیران مناطق تاکید کرد: هماهنگی بین پنج منطقه شمالی به واسطه توریستی و گردشگری بودن لازم و ضروری است تا از کم و کیف چالش‌ها و فرصت‌های مناطق هم‌جوار بهره‌برداری لازم انجام شود.

او اظهار کرد: اجرای صحیح دستورعمل‌ها در مدیریت الگوی مصرف و کاهش کارت آزاد جایگاه‌ها از وظایف این شرکت است و هرگونه افزایش خارج از الگوی مصرف و هزینه‌ها قابل قبول نبوده و مدیریت علمی را در جهت بهبود هزینه‌ها و مصرف می‌طلبد.

نژادعلی ادامه داد: با بررسی امکانات موجود در حوزه های مختلف و همچنین هم‌افزایی توانمندی‌های مناطق همجوار می‌توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد.

نژادعلی ضمن تقدیر از عملکرد مسئولین و کارکنان مناطق شمالی، سوخت‌رسانی مناسب و به موقع به مسافران نوروزی و دیگر مصرف‌کنندگان را مورد تاکید قرار داد.

مدیر منطقه ساری نیز در این نشست که 19 اسفند سال جاری در سالن همایش این منطقه برگزار شد از حضور مدیر عامل و مدیران ستادی و مناطق و همچنین روسای نواحی که موجب هم‌افزایی و خرد جمعی در جهت حل مشکلات منطقه‌ای می‌شود، نیز قدردانی کرد.

در ادامه این نشست هر یک از مدیران مناطق شمالی کشور طرح‌ها و برنامه‌های خود را در سوخت‌رسانی به موقع در ایام نوروز 1402 مطرح و تبادل نظر کردند.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر