/
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

اصلاح و بهینه سازی رایگان 2840 موتورخانه مشترکین گاز در استان لرستان

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از بهره مندی 2840 مشترک در طرح ملی اصلاح رایگان موتورخانه ها در استان خبر داد.
کد خبر : ۵۲۸۰۲

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، کرم گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با اعلام این خبر گفت: بر اساس پایش دوره ایِ واحد بهینه سازی مصرف گاز این شرکت، تا کنون، تعداد 3006 مشترک خانگی ، تجاری و اداری  مشمول طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها در سامانه مکانیزه این طرح ثبت نام و مشارکت کرده اند که اصلاح و بهینه سازی 2840 مورد با موفقیت انجام شده است.

وی افزود: این طرح شامل سه اقدام سرویس و تنظیم مشعل، عایق کاری تاسیسات و نصب دستگاه ضد رسوب مغناطیسی است که به صورت رایگان در واحدهای مسکونی ، تجاری و اداری اجرا می شود.

گودرزی عنوان کرد: مشترکین گاز دارای موتورخانه مرکزی و شرکت‌های مجری واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران به نشانی www.nigc.ir و انتخاب گزینه طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

گودرزی در پایان گفت: در راستای فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی اقدامات گسترده ای از طریق رسانه های ملی و استانی، خبرگزاریها، نشریات و شبکه های اجتماعی به صورت مستمر انجام می گیرد که امیدواریم با تغییر در الگوهای مصرف گاز طبیعی علاوه بر بهینه سازی مصرف؛ در حفظ منابع ارزشمند انرژی کشور مسئولیت پذیرانه‌تر عمل کنیم تا آیندگان نیز بتوانند از ثمرات انرژی های تجدیدناپذیر؛ بهره مند شوند.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر