/
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

سی‌و‌ششمین جایگاه عرضه سوخت در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح سی‌و‌ششمین جایگاه عرضه سوخت در استان خبر داد و گفت: شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در این استان با راه‌اندازی این جایگاه تازه‌تأسیس به 36 باب رسید.
کد خبر : ۵۲۸۲۱
به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد، جایگاه سوخت "شهرداری پاتاوه" واقع در ناحیه مرکزی با حضور نماینده مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، مدیر و رؤسای واحدهای منطقه به بهره‌برداری رسید.

 

سالار خشایی در آیین بهره‌برداری از این جایگاه گفت: این جایگاه با مشارکت شهرداری پاتاوه و بخش خصوصی احداث شده که دارای هفت تلمبه و ۱6 نازل عرضه فرآورده‌های نفتی است.

خشایی اظهار کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت حدود شش هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری مبلغی معادل 150 میلیارد ریال واقع در شهر پاتاوه، پل ارتباطی جنوب به شمال کشور، کیلومتر ۵۰ مرکز استان از ناحیه مرکزی به‌صورت رسمی راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسید و با ساخت این جایگاه تعداد هشت نفر به‌ صورت مستقیم مشغول به فعالیت شدند.

مدیر منطقه کهگیلویه و بویراحمد، توسعه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی به خودروها و استفاده از توان بخش خصوصی را از مهم‌ترین اهداف احداث این جایگاه سوخت برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و هموطنان برشمرد.

 

 نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد با تمام ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف، نیازمند حضور سرمایه‌گذراران است که این مهم نیازمند همکاری و تعامل همه‌جانبه است.

مهدی روشنفکر اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد به نحو مطلوب با ایجاد چنین جایگاه‌هایی به‌منظور خدمات‌رسانی و رفاه در مسیرهای ارتباطی و مناطق مختلف، در مسیر توسعه و پیشرفت استان گام برداشته است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر