/
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد محقق شد:

راه‌اندازی ایستگاه فرستنده تلویزیونی دیجیتال در شهرستان سرخس

طی مراسمی با حضور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی، امام‌جمعه، نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، ایستگاه فرستنده تلویزیونی مجتمع مسکونی شهید مهاجر این شرکت در شهر سرخس به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : ۵۲۸۴۱

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، رئیس واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در این خصوص گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان سرخس و دور بودن از ایستگاه فرستنده صداوسیما و مشکلات پوشش شبکه‌های صداوسیما، پروژه خرید، نصب و راه‌اندازی ایستگاه فرستنده تلویزیونی دیجیتال در دستور کار این پالایشگاه قرار گرفت.

تقوایی با بیان اینکه این پروژه طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای مابین شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و صداوسیمای خراسان رضوی مبنی بر اختصاص فضای مناسب، دکل مخابراتی و تأمین برق پایدار و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است تصریح کرد: با راه‌اندازی این ایستگاه فرستنده، کلیه خانواده های این شرکت ساکن در مجتمع های مسکونی، شهر سرخس و روستاهای پیرامون قابلیت دریافت  شبکه‌های دیجیتال صداوسیما با کیفیت استاندارد را خواهند داشت.

رئیس واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد اضافه کرد: زیرساخت‌ها به نحوی پیش‌بینی شده است که در آینده نزدیک قابلیت توسعه و ارتقا را نیز خواهد داشت .

تقوایی بیان داشت: با اجرای این پروژه پوشش شبکه‌های صداوسیما در منطقه به صددرصد رسیده و نوسان و قطعي شبکه‌ها تلویزیونی كه همواره از مشكلات مردم اين شهرستان بوده برطرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: همشهریان گرامی می‌توانند با کانال یابی مجدد و انجام تنظیمات بر روی کانال‌های 32 و 38، کلیه شبکه‌های تلویزیونی دیجیتال را با کیفیت مطلوب دریافت کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر