/
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

طرح "پایش، کنترل و نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت" در منطقه گلستان در حال اجراست

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه گلستان از آغاز طرح "پایش، کنترل و نظارت بر جایگاههای عرضه سوخت" در استان خبر داد.
کد خبر : ۵۲۸۵۲

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه گلستان، سیدمحمد حسینی در این باره گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف استان و مسافرین و زائرین معزز حضرت ثامن الاحجج (ع)، طرح یاد شده از 15 اسفند ماه جاری شروع و تا 15 فروردین 1402 ادامه دارد و همه روزه طبق برنامه، نظارت‌ بر جایگاه‌‌ها و عاملین توزیع گاز مایع انجام می‌شود.

حسینی افزود: این طرح در چهار ناحیه گرگان، کردکوی، گنبدکاووس، مینودشت و 14 شهرستان استان با همکاری واحدهای بازرسی، مهندسی، ایمنی، کنترل کیفیت و روابط‌عمومی به صورت شبانه‌روزی در حال اجراست.

وی از تمامی کارکنان و متصدیان جایگاه‌ها و مجاری عرضه درخواست کرد با کارشناسان و بازرسان این منطقه در اجرای این طرح همکاری کنند و نیز از زحمات، تلاش و اهتمام شبانه‌روزی و بدون وقفه آنان در طول سال تقدیر و تشکر کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآودره‌های نفتی منطقه گلستان از مسافرین عزیز و زائرین محترم حضرت امام رضا (ع) خواست تا هرگونه نقطه‌نظر، انتقاد و پیشنهاد خود را از طریق تماس با 09627 مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران مطرح کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر