/
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

خدمات دندانپزشکی در درمانگاه شرکت ملی پخش ارائه می‌شود

رئیس درمانگاه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از افزایش خدمات پزشکی در این درمانگاه و راه‌اندازی بخش دندانپزشکی خبر داد و در آئین افتتاح این بخش گفت: با همکاری و تعامل مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت و همچنین مسئولان شرکت ملی پخش در تأمین تجهیزات، از این پس خدمات دندانپزشکی توسط کادر مجرب به شاغلین ارائه خواهد شد.
کد خبر : ۵۲۸۶۹

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، دکتر علی فراست‌کیش در مراسم افتتاح این بخش، ضمن قدردانی از دست اندرکاران در تأمین تجهیزات افزود: با توجه به محدودیت‌های زمانی شاغلین محترم، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا اقدامات دندانپزشکی مورد نیاز در سطح یک از جمله کشیدن، ترمیم، درمان ریشه (عصب‌کشی) و پیشگیری، بهداشت و جرم‌گیری دندان در همین مرکز و دو روز در هفته ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه بخش دندانپزشکی درمانگاه حدوداً در چهار سال گذشته غیرفعال بود، تصریح کرد: در حال حاضر درمانگاه مجهز به سامانه‌ای است که در بستر شبکه متصل به بیمارستان نفت است تا در صورت نیاز به متخصص به صورت برخط امکان مشاوره وجود داشته باشد.

رئیس درمانگاه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به امکان نوبت دهی آنلاین از طریق این سامانه اشاره و اظهار کرد: همچنین در این سامانه پرونده دندانپزشکی برای کارکنان تشکیل و طی پیامکی برای تمامی کارکنان اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری اعلام می‌شود تا در طول سال در دو نوبت مشخص برای بررسی وضعیت دندان خود به این مرکز مراجعه کنند.

رئیس بیمارستان نفت تهران، رئیس دندانپزشکی تهران و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پخش در آئین افتتاحیه حضور داشتند که با ایراد سخنانی ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی این بخش، از رئیس درمانگاه و مجموعه کادر درمان تجلیل و تقدیر کردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر