/
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

6500 نفر ساعت دوره آموزشی در منطقه تربت حیدریه برگزار شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه از برگزاری شش هزار و 500 نفر ساعت دوره آموزشی در منطقه خبر داد و هدف از برگزاری این دوره را حفظ آمادگی، ارتقای سطح‌ آگاهی و به روزرسانی اطلاعات کارکنان، رانندگان نفتکش، متصدیان و کارکنان جایگاه‌های عرضه سوخت در سال 1401 عنوان کرد.
کد خبر : ۵۲۸۸۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه، جواد بلندی تصریح کرد: با توجه به اهمیت ارتقای سطح آگاهی و به روزرسانی دانش دست‌اندرکاران حوزه سوخت‌رسانی و در راستای انجام مسئولیت اجتماعی، سه هزار و 500 نفر ساعت دوره‌ آموزشی ویژه کارکنان و خانواده کارکنان و سه هزار نفر ساعت آموزش ویژه رانندگان نفتکش، متصدیان و کارکنان جایگاه‌های عرضه سوخت با استفاده از پتانسیل اساتید مجرب دانشگاهی و کارکنان متخصص و باتجربه منطقه برگزار شد.

بلندی افزود: این دوره به منظور حفظ آمادگی تلاشگران عرصه سوخت‌رسانی در مواجهه با شرایط اضطرار و حوادث غیرمترقبه و با هدف کاهش خطرات و هزینه‌های ناشی از ایاب و ذهاب دست‌اندرکاران عرصه سوخت‌رسانی حوزه عملیاتی منطقه برگزار شد.

وی اضافه کرد: با توجه به کار مضاعف امسال برای عبور از بحران‌های ناشی از ناترازی مصرف بنزین و افت‌ فشار گاز شهری که وظیفه تأمین به موقع سوخت‌ جایگزین مصرف‌کنندگان در بخش‌های مختلف مصرف را در سرمای طاقت‌فرسای زمستان امسال به همراه داشت، شش دوره آموزشی تئوری و عملی بهداشت، ایمنی و محیط زیست به صورت میدانی در نواحی تابعه منطقه برگزار شد.

مدیر منطقه تربت حیدریه اظهار کرد: در حوزه ارتباط صنعت با دانشگاه، 12 کارآموز معرفی شده از دانشگاه‌های حوزه عملیاتی، دوره کارآموزی خود را در این منطقه گذراندند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر