/
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

پایش، کنترل و نظارت بر 230 جایگاه عرضه سوخت گیلان انجام می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان از پایش، کنترل و نظارت بر 230 جایگاه عرضه سوخت گیلان به مناسبت شروع سال جدید و برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.
کد خبر : ۵۲۸۸۸

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، مجتبی شکوری خاطر نشان کرد: استان گیلان دارای 230 جایگاه عرضه سوخت شامل 130 جایگاه بنزین و نفتگاز و 100جایگاه سی‌ان‌جی است که از ابتدای اسفند ماه توسط واحدهای مختلف فنی، ایمنی و تکریم ارباب رجوع مورد بازدید و پایش قرار می‌گیرند.

شکوری با اعلام موارد فوق افزود: به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به ویژه مسافران نوروزی در ایام عید، طرح نظارتی ویژه نوروز بر جایگاه‌های سوخت استان آغاز شده و عملیات نظارت‌ با عنوان پایش، کنترل و نظارت از 15  اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

وی با اشاره حساس بودن جایگاه‌هایی که در محور‌های ورودی و خروجی استان قرار دارند، افزود: نظافت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، آمادگی تجهیزات ایمنی، خرید به موقع فرآورده و مطلوب بودن کمیت و کیفیت سوخت در جایگاه‌ها از اولویت‌های این بازدیدها است.

مدیر منطقه گیلان ضمن تقدیر از تلاش شبانه‌روزی تمامی کارکنان ستادی و عملیاتی منطقه در راستای آماده‌سازی جایگاه‌ها برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی گفت: هر ساله به منظور ایجاد محیط مناسب برای میزبانی از مسافران نوروزی، تمامی واحدهای ستادی، عملیاتی و نواحی 9 گانه (آستار، تالش، انزلی، ناحیه مرکزی، رودسر، لاهیجان، فومن، صومعه‌سرا و رودبار) با اخذ تمهیدات لازم آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران هستند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر