/
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

بازدیدهای کنترلی از جایگاه‌های عرضه سوخت در هرمزگان افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان گفت: گروه‌های متعدد بازرسی از مجاری عرضه با حضور در جایگاه‌های عرضه سوخت هرمزگان شرایط و آمادگی تجهیزات فنی سوخت‌رسانی را برای خدمت به مسافران نوروزی پایش می‌کنند.
کد خبر : ۵۲۹۱۴

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان، احمد سالاری‌فر گفت: با توجه به پیش‌بینی مقامات استان مبنی بر سفر تعداد قابل توجهی از هموطنان در ایام نوروز به هرمزگان و پس از جلسه هم‌اندیشی با مدیران مجاری عرضه استان، تیم‌های نظارتی در ساعات مختلف شبانه‌روز به جایگاه‌های عرضه سوخت اعزام شده‌اند و شرایط خدمت‌رسانی را از لحاظ تجهیزات فنی و نرم‌افزاری کنترل می‌کنند.

سالاری‌فر ادامه داد: در این بازرسی‌ها که با همکاری مدیران جایگاه‌ها و کارکنان آنها، کارشناسان عملیات از ستاد تهران و کارشناسان واحدهای مختلف بازرگانی، سامانه هوشمند سوخت، ایمنی و روابط‌عمومی هرمزگان در ساعات مختلف شبانه‌روز برنامه‌ریزی شده، نواقص احتمالی بررسی و اقدام فوری برای رفع آن انجام می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان افزود: در هماهنگی به‌عمل آمده با مدیران مجاری عرضه مثل همیشه همکاری بسیار خوبی با شرکت ملی پخش دارند و در تعطیلات نوروز با تمام توان و بی‌وقفه سوخت‌رسانی به مسافران را انجام خواهند داد تا خاطره خوبی برای هموطنان عزیز از سفر به خطه جنوب و سواحل و جزایر زیبای خلیج فارس یادگار بماند.

او تأکید کرد: هیچ کمبودی در عرضه سوخت به مجاری عرضه استان وجود ندارد و به هر میزان که نیاز باشد فرآورده به جایگاه‌های درخواست کننده بارگیری و ارسال خواهد شد.

مدیر منطقه هرمزگان در پایان از شهروندان و مسافران نوروزی خواست برای سوخت‌گیری بهینه و عدم صرف وقت و معطلی در جایگاه‌ها؛ کارت سوخت خودرو شخصی خود را به همراه داشته باشند و از آن استفاده کنند و ضمن برنامه‌ریزی مناسب در ساعات خلوت به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر