/
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

برنامه‌های نوروزی منطقه ساری در نشست خبری تشریح شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: هم زمان با اجرای طرح نظارت نوروزی، برنامه‌های پیش‌بینی شده تسهیلات سفر نوروزی منطقه ساری برای خبرنگاران در نشست خبری اصحاب رسانه تشریح شد.
کد خبر : ۵۲۹۲۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، سبحان رجب‌پور در جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه که به مناسبت ملی شدن صنعت نفت در 22 اسفند 1401 برگزار شد، بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسه، اطلاع‌رسانی و بهره‌گیری از تجربیات فعالان این حوزه و نظارت و کمک به بهبود عملکرد این شرکت در ایام نوروز به نمایندگی از مردم است.

رجب‌پور تأکید کرد: با توجه به محدودیت کارت سوخت آزاد جایگاه‌ها و جلوگیری از صرف وقت بیشتر در زمان سوخت‌گیری، مصرف‌کنندگان برای دریافت سوخت با نرخ دوم از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند و حتما تا پایان سال به منظور اطمینان از فعال بودن کارت سوخت حداقل یک بار سوخت‌گیری کنند.

وی اظهار کرد: شهروندان به منظور جلوگیری از صرف وقت و هزینه و دسترسی آسان از وضعیت کارت سوخت جامانده در جایگاه‌ها به آدرس WWW.SCS.NIOPDC.IR مراجعه کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: توزیع گاز مایع صرفا از طریق کارت الکترونیک و سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی "سدف" امکان‌پذیر است، لذا متقاضیان با ثبت‌نام در سامانه مذکور و پس از تأیید دستگاه متولی و مراجعه به مراکز مجاز عرضه گاز مایع و کشیدن کارت، سوخت مورد نظر خود را دریافت کنند. این تدابیر به منظور ساماندهی و شناسایی مصرف‌کنندگان واقعی و همچنین برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی افراد سودجو است.

وی خبرنگاران را قاصدان امین خواند و اظهار کرد: تجربیات کسب شده در گذشته به ما می‌آموزد حضور پررنگ نمایندگان مردم و بررسی میدانی از عملکردها نتیجه بخش‌تر بوده و خبرنگاران که تریبون رسانه‌ها را در دست دارند، می‌توانند مشکلات و دغدغه‌های مردم را به نحوی شایسته به مسئولین و رسانه‌ها انتقال دهند.

مدیر منطقه ساری انتظارات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از مردم را این گونه بیان کرد: مردم شریف با رعایت عدالت در مصرف و حقوق اجتماعی علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده، ما را در خدمت‌رسانی بهتر یاری رسانند و هم سهمی برای آیندگان به جا گذارند.

رجب‌پور  ادامه داد: با تدابیر و تمهیداتی که برای سوخت‌رسانی اندیشیده شده است، مشکلی در تأمین سوخت و نحوه توزیع آن و دیگر خدمات وجود ندارد.

وی مصرف‌کنندگان را تشویق به استفاده از سوخت پاک سی‌ان‌جی کرد و گفت: با توجه به بررسی‌ها پیش‌بینی می‌شود افزایش 20 درصدی مصرف بنزین در نوروز 1402 در استان مازندران داشته باشیم که با همت مردم در رعایت الگوی مصرف و همچنین استفاده بیشتر از سی‌ان‌جی می‌توان افزایش مصرف سوخت فسیلی را تا حدی کاهش داد و از آلودگی بیشتر زیست‌محیطی جلوگیری شود.

این مقام مسئول یادآور شد: گشت‌های کنترلی در مدت یک ماه گذشته طی چند مرحله از جایگاه‌های عرضه سوخت انجام شد و با رفع نواقص موجود به استقبال مسافران نوروزی خواهیم رفت.

رجب پور از شهروندان خواست شکایات خود را با شماره تلفن‌های ۳۳۲۷۰۱۳۸ منطقه ساری و شماره تماس ۰۹۶۲۷ سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اطلاع دهند تا رسیدگی شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر