/
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵

تداوم روند اقدامات شایسته در منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی

به‌زودی مشکلات رانندگان استیجاری مجتمع گاز پارس جنوبی مرتفع خواهد شد.
کد خبر : ۵۲۹۵۲

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، بهرام حیدری، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی با اعلام این خبر، گفت: با تلاش مداوم و پیگیری‌های مستمر، مشکلات کاری رانندگان استیجاری در سراسر این مجموعه در وزارت نفت پیگیری جدی شده و در آینده نزدیک مرتفع خواهد شد. 

وی با اشاره به نقش حساس رانندگان در تحقق اهداف متعالی این مجموعه، بیان کرد: با پیگیری‌های مستمر در وزارت نفت، تا‌کنون توانسته‌ایم بسیاری از خواسته‌های مهم رانندگان استیجاری مجتمع گاز پارس جنوبی را به مدیران ارشد وزارت نفت منعکس، پیگیری و به نتیجه مطلوب برسانیم.

حیدری در ادامه، گفت: یکی از موارد بسیار مهم رانندگان استیجاری، حل مشکل نبود بیمه تکمیلی و درمانی این قشر است که خوشبختانه بیمه تکمیلی درمانی تمامی پیمان‌های خودروهای استیجاری تا سقف 80 درصد سهم کارفرما و 20 درصد سهم رانندگان نهایی شده و بزودی در مرحله اجرا قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تعدیل هزینه سوخت تا سقف 18 لیتر به نسبت تفاوت قیمت سهمیه‌ای و آزاد و تأمین یک وعده غذای گرم و باکیفیت جهت رانندگان استیجاری مانند سایر کارکنان سراسر پالایشگاه‌های مجتمع، از دیگر موارد مهمی است که به سرانجام رسیده است.

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: تعدیل اجاره خودرو با راننده از ابتدای سال تقویمی به جای سال پیمانی بر اساس نرخ تورم اعلامی مرکز آمار ایران اعمال خواهد شد.

وی در پایان، همچنین تصریح کرد: دیگر مطالبات و خواسته‌های رانندگان استجاری مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در حال پیگیری است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر