/
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

آمادگی منطقه سبزوار برای سوخت‌رسانی مطلوب در ایام نوروز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: این شرکت جهت ارائه خدمات نوروزی به مسافرین عزیز آمادگی کامل دارد.
کد خبر : ۵۲۹۹۹

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، غلام‌محمد احمدی افزود: با اتخاذ تمهیدات لازم و همچنین هماهنگی‌های انجام شده، تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت در غرب خراسان آماده سوخت‌رسانی به هموطنان در ایام تعطیلات عید نوروز هستند و با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، هیچ مشکلی برای تأمین و توزیع به موقع سوخت مسافرین وجود ندارد.

احمدی در ادامه افزود: تلاش مضاعف خواهیم کرد تا در این ایام خادمین خوبی برای زائرین آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) باشیم تا این عزیزان بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن سوخت مورد نیاز خود را از مجاری عرضه دریافت کنند.

وی به نکات مهم جهت سوخت‌گیری در جایگاه‌ها اشاره و بیان کرد: کارت‌های هوشمند سوخت موجود در جایگاه‌ها صرفاً برای سوختگیری موارد اضطراری در نظر گرفته شده است و از مالکین محترم وسائل نقلیه درخواست می‌شود برای تسریع در دریافت بنزین با نرخ دوم حتما از کارت شخصی خود استفاده کنند. لازم به ذکر است برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی نسبت به رمزگذاری روی کارت اقدام کرده و نیز از در اختیار گذاشتن کارت سوخت شخصی خود به دیگران جدا خودداری کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مدت نگهداری کارت‌های جا مانده در جایگاه‌ها سه ماه می‌باشد، افزود: از هموطنان عزیز تقاضا می‌شود در حفظ و نگهداری کارت هوشمند سوخت خود دقت کنند و در صورت جا ماندن کارت سوخت در جایگاه‌ها برای اطلاع از وضعیت کارت به نشانی اینترنتی https://scs.niopdc.ir مراجعه و یا با سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران با شماره 09627 تماس حاصل کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار پیرامون رمز گشایی و درخواست کارت المثنی بیان کرد: متقاضیان درخواست کارت سوخت المثنی با در دست داشتن مدارک خودرو به دفاتر پلیس‌+10 مراجعه کنند و برای بررسی وضعیت درخواست صدور کارت سوخت به درگاه https://www.post.ir مراجعه و یا از طریق تماس با شماره 09627 پیگیری لازم را به عمل آورند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مالکین خودروها و مسافرین عزیز نوروزی در صورت فراموشی رمز کارت سوخت و به جهت رمزگشایی می‌توانند به نواحی این منطقه در شهرستان سبزوار  مراجعه کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر