/
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

منطقه همدان آماده سوخت‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: سوخت مورد نیاز برای ایام پایانی سال 1401 و منتهی به تعطیلات عید نوروز پیش‌رو ذخیره‌سازی شده و آماده ارائه خدمات سوخت‌رسانی به میهمانان و هم‌استانی‌های شریف در 127 جایگاه عرضه سوخت پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین هستیم.
کد خبر : ۵۳۰۳۵

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی در نشست هماهنگی ارائه خدمات مطلوب سوخت‌رسانی در نوروز ۱۴۰۲ که در محل سالن اجتماعات منطقه و با حضور تمامی جایگاه‌داران برگزار شد، گفت: فرا رسیدن ایام منتهی به پایان سال و افزایش مصرف بنزین لزوم توجه دقیق مسئولان و متولیان امر سوخت‌رسانی را در راستای اجرای مقررات نظام توزیع بنزین دوچندان می‌كند.

روستایی، تکریم و رضایت‌مندی مسافران نوروزی از خدمات ارائه شده در جایگاه‌ها و همچنین رعایت اکید دستورعمل‌های جاری شرکت در امر توزیع را فصل الخطاب دانست و افزود: جایگاه‌داران در خط مقدم خدمت‌رسانی، آئینه تمام نمای شئون خدمت‌گزاری شرکت ملی پخش در عید پیش‌رو به هموطنان هستند.

وی تعامل دوسویه و اثربخش مدیریت منطقه و مالکان جایگاه‌ها را منوط به حرکت دقیق ذی‌نفعان در چارچوب مقررات و ضوابط حاکم بر سیاست‌های تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی دانست.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امروزه بنزین در زمره کالاهای استراتژیک و دارای حساسیت‌های اجتماعی و اقتصادی زیادی است و مدیریت بهینه توزیع، تنها با نقش‌آفرینی تمام گروه‌های ذینفع و نظارت مسئولانه مالکان جایگاه‌ها و مجاری عرضه بر ضرباهنگ مصرف سوخت، امکان‌پذیر است.

مدیر منطقه همدان اضافه کرد: تلاش در جهت حفظ سرمایه‌های مادی و معنوی مردم بخشی از مسئولیت اجتماعی ما محسوب شده لذا فروش مظروف بنزین در هر شرایطی اکیدا ممنوع است.

در ادامه این گردهمایی، بهرام‌علی گرجی، نماینده اتحادیه مجتمع‌های خدماتی رفاهی به بیان دغدغه‌ها و نقطه‌نظرات این طیف پرداخت.

آخرین بخش این نشست، آغاز به کار طرح نوروزی پایش و نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه همدان بود که به صورت نمادین خودروهای دارای برچسب های این طرح از مقابل ساختمان ستاد به سمت پمپ‌بنزین‌ها حرکت کردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر