/
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و بزرگداشت فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفت؛

دیدار مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران با خانواده شهید آرمان علی وردی

مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران، با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و بزرگداشت فرهنگ ایثار و شهادت در سال جدید، با حضور در منزل شهید مدافع امنیت، آرمان علی وردی با خانواده این شهید گرانقدر دیدار کرد.
کد خبر : ۵۳۱۸۱

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ سیداحمد طباطبایی، مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران، به همراه جمعی از معاونین و مسئولان این دفتر در دیدار نوروزی با خانواده شهید مدافع امنیت، آرمان علی‌وردی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار گفت: خون پاک شهدای انقلاب اسلامی دهه‌ها است که حافظ نظام جمهوری اسلامی ایران است و با گذشت بیش از 4 دهه از عمر نظام جمهوری اسلامی ایران، نسل به نسل آرمان‌های انقلاب با ایثار و شهادت فرزندان این مرز و بوم حفظ شده است.

مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران در ادامه افزود: ویژگی بارز انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران این است که ارزش‌های آن محدود به یک دوره زمانی خاص نیست و گفتمان انقلاب با وجود گذشت بیش از 4 دهه از عمر این نظام کماکان منشاء اثر و چراغ راه جبهه حق علیه باطل است. از این رو است که فرهنگ ایثار و شهادت برای ارزش‌های انقلاب نیز محدود به نسل اول و دوم انقلاب نبوده و شاهد این هستیم که در دهه اخیر نیز جان نثاری و ایثار حججی‌ها و عجمیان‌های دهه هفتادی و علی وردی‌ها و بیگلوهای دهه هشتادی برای حفظ ارزشهای اسلامی رقم می‌خورد و این به منزله امتداد این مسیر نورانی است.

طباطبایی در گفتگو با پدر و مادرشهید علی‌وردی، ضمن تجلیل مقام شامخ خانواده شهدا، بیان داشت: دشمن گمان می‌کرد با تهاجم و شبیخون فرهنگی، بین نسل جوان و نوجوان کشور و آرمان‌های امام راحل (ره ) و انقلاب اسلامی فاصله افتاده، لیکن شهادت جوانانی همچون شهید آرمان علی وردی، خط بطلانی بر این تحلیل غلط دستگاه‌های جاسوسی دشمنان کشید.

مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران با اشاره به نحوه شهادت شهید بزرگوار، گفت: نحوه شهادت شهید علی‌وردی یادآور حوادثی است که در صحرای کربلا رقم خورد. مرور احوالات این شهدا، حسرت و غبطه را در دل انسان شعله ور می‌کند و این عزیزان به واقع، معنا و تفسیر «ره صدساله را در یک شب طی کردن» شدند.

طباطبایی با بیان اینکه رمز شهادت آرمان عزیز، خلوص و پاکی وی بود گفت: امیدواریم با تلاش مخلصانه مسئولین، عطر و بوی ایثار و شهادت مجددا در فضای اداری کشور، جاری و ساری شود و با توسل به شهدا اهداف مدنظر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در پرتو شعار «مهار تورم، رشد تولید» در سال 1402 محقق شود.

 مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران در پایان این دیدار بر لزوم حفظ تفکر و فرهنگ جهادی و انقلابی در مسئولین و جلوگیری از پایمال شدن خون شهدا با تلاش مجاهدانه در راستای رفع مشکلات مردم، تاکیدکرد.

خاطرنشان می‌شود؛ در این دیدار پدر شهید علی وردی به بیان ویژگی‌های شخصیتی  و خاطراتی از این شهید عزیز پرداخت و موفقیت شرکت ملی گاز ایران در مسئولیت خطیر خود در خدمت رسانی به مردم شریف را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر