/
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

ناظران نوروزی عملیات ستاد، جایگاه‌های عرضه سوخت چهارمحال و بختیاری را مورد بازبینی قرار دادند

با هدف ارتقاء خدمات سوخت‌رسانی در عرضه مطلوب فرآورده‌های نفتی و سی‌ان‌جی به شهروندان و افزایش کیفیت خدمات رفاهی و نیز تحقق صیانت از حقوق شهروندی، در قالب طرح نظارت نوروزی طی دو روز در آغاز سال ۱۴۰۲، گروه ناظران نوروزی عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه چهارمحال و بختیاری را مورد بازبینی قرار دادند.
کد خبر : ۵۳۲۸۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، در ایام پایانی هر سال، کارگروه ویژه‌ای به منظور بررسی وضعیت و بازبینی جایگاه‌های سوخت درخصوص خدمات به مشتریان در قالب طرح نظارت نوروزی افزون بر سایر نظارت‌ها، تشکیل می‌شود و امسال نیز گروه‌های متعدد از جایگاه‌های سوخت به صورت میدانی بازدید کردند تا نسبت به ارائه خدمات به شهروندان اطمینان لازم حاصل شود.

گروه‌های نظارت نوروزی به تمام جایگاه‌های سوخت سرکشی می‌کنند و تمام مشکلات احتمالی پیرامون کیفیت سوخت، زیباسازی جایگاه، نحوه کارکرد و رعایت موارد لازم ایمنی، تأسیساتی و فنی را در جایگاه‌ها مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

طرح یاد شده در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از دوم اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد که این شرکت میزبان ناظران نوروزی اعزامی مدیریت عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هم بود.

شایان ذکر است، منطقه چهارمحال و بختیاری دارای سه ناحیه مستقر در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و لردگان است  و در این منطقه ۷۵ جایگاه سوخت فعال است.

بر پایه این گزارش، از نظر کارشناسان اعزامی، جایگاه‌های سوخت استان از وضعیت مطلوبی برخوردار هستند و مشاهدات حاکی از از آراستگی و نظم مناسبی در ارئه خدمات به مشتریان در جایگاه‌های سوخت چهارمحال و بختیاری است.

گفتنی است، ارزیابی عملکرد جایگاه‌های سوخت به صورت دوره‌ای توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه به صورت مستمر ادامه دارد و نظارت نوروزی به غیر از  نظارت‌هایی است که در طول سال انجام می‌شود.

بر اساس نظارت‌ها و همچنین بر اساس ارتباط مردمی از طریق تماس با شماره تلفن‌های شرکت و سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، سامانه ۱۱۱ سامد و نیز سایر گزارش‌های مردمی، چنانچه تخلف قابل اثباتی از جایگاه‌های سوخت سر بزند بنا بر آیین‌نامه رسیدگی به تخلفات از جایگاه‌ها، طبق مقررات برخورد خواهد شد و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این خصوص عملکردی جدی دارد و به نظرات شهروندان نیز بها می‌دهد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر