/
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

نماینده مردم شهرستان‌های همدان و فامنین از تأسیسات و عملیات انبار نفت ایثارگران بازدید کرد

نماینده مردم شهرستان‌های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در نوروز امسال ضمن بازدید از تأسیسات و عملیات انبار نفت ایثارگران این منطقه، با سوخت رسانان منطقه همدان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر : ۵۳۳۴۳

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسون برنامه و بودجه مجلس در معیت سیدمجتبی حسینی و همراهان، 9 فروردین 1402، از تأسیسات و عملیات انبار نفت ایثارگران این منطقه بازدید کردند.

بر پایه این گزارش، مدیر منطقه همدان ضمن معرفی بخش‌های مختلف انبار نفت و ارائه توضیحاتی پیرامون نحوه فعالیت قسمت‌های مختلف انبار، گزارشی از میزان عرضه و مصرف سوخت در محدوده جغرافیایی استان و همچنین مناطق تحت پوشش سوخت‌رسانی در اقصی نقاط کشور را ارائه کرد.

امین روستایی، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تعیین شعار سال ۱۴۰۲ به عنوان "مهار تورم و رشد تولید" را منوط به مشارکت همه مسئولین ارشد استان و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در توسعه و تقویت زیرساخت‌های سوخت‌رسانی و همراهی بیش از پیش با این شرکت دانست.

روستایی، حضور مسئولین ارشد استان در انبار نفت و بازدید از فعالیت‌های حساس و توان‌فرسای کارکنان را نشانه اهمیت این بخش دانست و ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک از طریق تعامل مؤثر با نمایندگان مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی شاهد برداشته شدن گام‌های بلندی در توسعه شهری و ارائه خدمات مطلوب سوخت‌رسانی روزآمد خواهیم بود.

بر اساس این گزارش، نماینده مردم شهرستان‌های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با حضور در انبار نفت یاد شده ضمن خدا قوت به سوخت‌رسانان، از نزدیک تلاش کارکنان عملیات را مشاهده و از زحمات آنان قدردانی و تشکر کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی در بخشی از سخنان خود با اشاره به هم‌گرایی و تفاهم موجود میان مسئولین استان، از آمادگی مدیران استان در حمایت کامل از برنامه‌های توسعه‌ای شهر خبر داد.

معاون اقتصادی استاندار نیز گفت: خوشبختانه همراهی و همدلی بی‌نظیری در میان نمایندگان قوای سه گانه در استان وجود دارد و این مهم، نوید بخش اتفاقات خوش‌آیندی در آینده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر