/
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

بیش از 4700 کارت هوشمند سوخت در منطقه گیلان رمزگشایی شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از رمزگشایی چهار هزار و 775 کارت هوشمند سوخت در سال 1401 در سطح منطقه خبر داد.
کد خبر : ۵۳۴۰۹

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، سبحان رجب‌پور ضمن اشاره به مطلب فوق بیان کرد: با توجه به رمزدار بودن کارت‌های هوشمند سوخت شخصی و احتمال اشکال در هنگام سوخت‌گیری به دلیل وارد کردن رمز اشتباه، همه ساله با مراجعه مردم به نواحی این شرکت در شهرستان‌ها، تعداد زیادی کارت هوشمند سوخت رمزگشایی می‌شود و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

رجب‌پور افزود: در صورت بروز هرگونه اشکال در شروع سوخت‌گیری، صاحبان کارت هوشمند سوخت شخصی می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین ناحیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری و ارائه مدارک شناسایی نسبت به رمزگشایی کارت خود اقدام کنند که با این اقدام از صرف هزینه و وقت اضافه جلوگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مالکین وسایل نقلیه در صورت جا گذاشتن کارت هوشمند سوخت خود در پمپ‌بنزین‌ها، ابتدا به جایگاه آخرین محل سوخت‌گیری خود مراجعه کنند تا در صورت موجود بودن آن، کارت خود را با در دست داشتن مدارک مالکیت خودرو دریافت کنند.

این مقام مسئول اظهار کرد: از این پس کارت‌های جامانده در جایگاه‌های سوخت به مدت سه ماه نگهداری می‌شود و شهروندان می‌توانند در صورت جاماندن کارت سوخت در جایگاه برای اطلاع از وضعیت کارت خود به نشانی اینترنتی SCS.NIOPDC.IR مراجعه و یا با سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان 09627 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تماس حاصل کنند و در صورت مراجعه مالک به پمپ بنزین با مدارک خودرو و کد ملی قابل تحویل است.

مدیر منطقه ساری تأکید کرد: در حال حاضر در بازه زمانی یاد شده، در نواحی تابعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در هشت شهر آمل، بابل، بابلسر، سوادکوه، قائم شهر، ساری، نکا و بهشهر، تعداد تقریبی 18 هزار کارت هوشمند سوخت جامانده در سطح جایگاه‌های عرضه سوخت جمع‌آوری شده که با مراجعه مردم به نواحی، حدود دو هزار و 700 کارت هوشمند سوخت توسط نواحی تابعه به مردم باز گردانده شده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر