/
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

انجام 1100 بازدید از مجاری عرضه سوخت در ایام نوروز در منطقه استان مرکزی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از انجام هزار و 100 مورد بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت، نمازخانه‌های بین‌راهی و جنب جایگاه و نیز سرویس‌های بهداشتی در سطح استان خبر داد.
کد خبر : ۵۳۴۴۰

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی، سعید جمشیدی گفت:‌ از نیمه دوم اسفند 1401 بازدیدهای نوروزی از مکان‌های یاد شده در راه‌های مواصلاتی استان توسط تیم‌های مختلف درون و برون‌سازمانی آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه که نتایج آن مفید و اثربخش اعلام شد.

جمشیدی اظهار کرد: در این ایام، این تعداد بازدید توسط تیم‌های تشکیل شده استانی به نمایندگی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی، استانداری، ستاد اقامه نماز، میراث فرهنگی و گردشگری و راهداری و همچنین کارگروه‌های درون‌بخشی از جمله کارشناسانی از واحدهای بازرگانی، روابط عمومی، ایمنی، خدمات مهندسی، سی‌ان‌جی و سامانه هوشمند و نیز رؤسا و کارکنان نواحی از مکان‌های یاد شده انجام که نتایج آن رضایت‌بخش قلمداد شد.

وی درباره ترددهای به ثبت رسیده در محورهای مواصلاتی در این استان افزود: بر اساس آمار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، از 15 اسفند ماه 1401 تا پایان 12فروردین ماه جاری، نزدیک به 23 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان مرکزی به ثبت رسیده که در این خصوص سومین استان کشور بعد از تهران و البرز است و منجر به رشد مصرف سه درصد بنزین و شش درصد نفتگاز نسبت به سال گذشته در سطح استان شده است.

این مقام مسئول همچنین تعداد شکایات واصله به سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان 09627 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران را امسال بسیار اندک اعلام کرد و گفت: تاکنون شکایت چندانی از این منطقه در حوزه سوخت‌رسانی، کمبود سوخت و یا تعطیلی جایگاه‌ها و نمازخانه‌های بین‌راهی نشده و اگر شکایتی به دست ما برسد حتما در اسزع وقت پاسخ داده می‌شود.

مدیر منطقه استان مرکزی افزود: هم‌اکنون واحد روابط عمومی در حال نظر سنجی از مراجعینی است که از مجاری عرضه و جایگاه‌های سوخت استان مرکزی استفاده می‌کنند که امید است رضایت حداکثری آنها را در بر داشته باشد.

وی در پایان از تمامی مدیران و مسئولین ستادی، جایگاه‌داران، ناوگان حمل و نقل و همه کارکنان و تلاش‌گران عرصه سوخت‌رسانی در سطح این شرکت که دست به دست هم دادند تا در ایام سفر با کیفیت خدمات‌دهی بهتر و بیشتر به پایان برسد، کمال تقدیر و تشکر را به عمل آورد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر