/
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

شمار جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه قزوین به 95 باب رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین گفت: یک جایگاه عرضه سوخت در شهر تاکستان و یک مجتمع خدماتی رفاهی در محور مواصلاتی بویین زهرا _ رحیم‌آباد در سطح استان به بهره‌برداری رسید که با بهره‌برداری از این دو جایگاه، تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت این منطقه به 95 باب رسید.
کد خبر : ۵۳۵۰۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط‌ عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین، لطف‌الله مسعودی گفت: با افتتاح جایگاه "تاک" در شهر تاکستان از ترافیک دیگر جایگاه‌های شهری کاسته شده و روند ارائه سوخت تسهیل می‌شود.

مسعودی افزود: این جایگاه اختصاصی عرضه سوخت با 12 نازل بنزین و اشتغال‌زایی برای هشت نفر، پس از کسب تأییدیه‌های فنی و ایمنی به بهره‌برداری رسیده و در حال خدمت‌رسانی به مردم شریف است.

مسعودی درباره دیگر جایگاه تازه‌تأسیس گفت: مجتمع خدماتی رفاهی "امیری" نیز در شهرستان بویین زهرا، در محور مواصلاتی ترانزیتی بویین زهرا _ رحیم آباد احداث و به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین تصریح کرد: این مجتمع خدماتی رفاهی با 14 نازل عرضه بنزین و نفتگاز در محور ترانزیتی احداث و به بهره‌برداری رسیده و زمینه اشتغال‌زایی برای 20 نفر را نیز فراهم کرده است.

مدیر منطقه قزوین اظهار کرد: با افتتاح این دو جایگاه، تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌‌های نفتی ناحیه تاکستان به 18 باب و جایگاه‌های ناحیه بویین زهرا به 17 باب و در مجموع تعداد جایگاه‌های استان به 95 باب رسید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر